/ توسط کازشناس فنی / مناطق شهر / / 10 دیدگاه

تعمیر اجاق گاز در لویزان و مناطق حومه

تمامی ساکنین شمال تهران

برای تعمیرات انواع اجاق گازها 

با شـــــماره

021-6670-4856

 تـــماس بـــگیرید.

 

تعمیر اجاق گاز در پاسداران

 

 

شرکت تهران ای پی؛ مجری تعمیرات اجاق گاز در محل

تعمیرات تخصصی اجاق گاز در شمال تهران منطقه لویزان،

اعزام تعمیرکاران مستقر در شمال تهران به محل شما

ضمانت نامه شش ماهه کتبی بعد از تعمیرات اجاق گاز شما

 

ساکنین محترم شمال تهران کافیست با شماره   4856 – 6670 – 021  تماس بگیرید

 تا تعمیرکاران اجاق گاز به محل شما اعزام شوند.

 

 

در ادامه به برخی مشکلات رایج اجاق گازها و عیب یابی آنها می پردازیم:

 

          اگر مشعل های فوقانی اجاق گاز روشن نمی شود

 

علت : پیلوت خاموش است

 

رفع عیب : پیلوت را روشن کنید.

 

          اگر شعله دود می کند

 

علت: در مخلوط هوا و گاز ، مقدار گاز زیاد است.

 

رفع عیب : مقدار گاز را کم کنید در صورت گشاد شدن نازل آنرا تعویض کنید.

 

          اگر شعله مشعل بلند است :

 

علت : مقدار گاز و هوا هر دو زیاد است.

 

رفع عیب : در اجاق های قدیمی مقدار گاز و هوا را کم کنید .

 

          فر روشن نمی شود :

 

علت 1 : شعله پیلوت خاموش است.

 

رفع عیب 1: پیلوت را روشن کنید

 

علت 2 : تایمر در وضع صحیح تنظیم نشده است

 

رفع عیب 2 : تایمر فر را تنظیم کنید.

 

          فر در درجه تنظیم شده باقی نمی ماند

 

علت : ترموستات فر به طور صحیح تنظیم نشده

 

رفع عیب : ترموستات فر را آزمایش و تنظیم کنید.

 

توجه : در مورد عیوب ترموکوپل ، بوبین و تست آنها بهتر است با ما که نمایندگی تعمیر اجاق گاز در تهران هستیم تماس بگیرید.

 

 

تعمیرات تخصصی اجاق گاز در شرق و شمال تهران  56 48 6670 021  توسط دفاتر مستقر در این مناطق صورت میگیرد. تعمیرکاران ما مستقر در مناطق شرقی تهران آماده اعزام به محل های شما در بیست و چهار ساعت شبانه روز هستند تا اجاق گازهای شما در محل زندگی شما تعمیر و به شما ضمانت نامه کتبی شش ماهه بدهند.

کافیست با شماره

56 48 6670 021

تماس بگیرید تا نزدیکترین تعمیرکار حاضر در لویزان و مناطق حومه به محل شما اعزام شوند.

تعمیر اجاق گاز لویزان

تعمیرگاز در لویزان و حومه

لویزان محله ایی است که در منطقه 4 شهرداری تهران واقع شده است که در گذشته یکی از دهکده های قدیمی شمیران به شمار می رفت در ادامه به بررسی و آشنایی محله لویزان تهران می پردازیم . لویزان یکی از دهکده های قدیمی منطقه شمیران می باشد که امروزه در منطقه 4 شهرداری تهران قرار گرفته است . لویزان از سمت شمال به تعمیرگاز در لویزان ازگل از سمت جنوب به تپه های شمس آباد از سمت غرب به حسین آباد از سمت شرق به شیان منتهی می شود.نام محله لویزان ریشه در باغات بادام این منطقه دارد که با توجه به وجود انبوهی از باغات بادام در این منطقه و همچنین کوچه باغ بادومی مرسوم می باشد .پس از حمله اعراب و اسکان در این منطقه ی خوش آب و هوا و پر از باغ و درختان بادام نام این محله به عربی لوز ان نامیده شد که به عربی معنی بادام را می دهد. به مرور زمان گویش این محله به لویزان تغییر یافت. واژه لویزان به معنی غله کوفته و هنوز از کاه جدا نشده می باشد تعمیرگاز در لویزان .ترکیب دو واژه له آویزان به معنی محلی برای تهیه شراب انگور می باشد و تلفظ آن به صورت لویشان می باشد.

تعمیر اجاق گاز در منطقه چهار

کافیست با شماره

56 48 6670 021

تماس بگیرید تا نزدیکترین تعمیرکار حاضر در منطقه چهار و مناطق حومه به محل شما اعزام شوند.

اهالی لویزان در گذشته به زراعت و گاو داری اشتغال داشته اند و تعمیر اجاق گاز در منطقه چهار حتی افرادی هم در کارخانه اسلحه سازی و صنایع نظامی کار می کردند ، خانه های سازمانی لویزان که به چهارصددستگاه معروف است برای کارمندان ارتش و صنایع دفاع می باشد که در شمال این منطقه قرار گرفته است . لویزان از دهکده های قدیمی شمیران در شمال شرقی مبارک آباد می باشد . در شش کیلومتری شرق تجریش است و از شمال به تعمیر اجاق گاز در منطقه چهار ازگل و از جنوب به شمس آباد و غرب به حسین آباد و از شرق به شیان محدود می شود . تعمیر اجاق گاز در منطقه چهار اراضی این ده متعلق به آقای هروی (بصیرالدوله) است. جمعیت این ده 857 مرد و 455 تن زن است که جمعا به 1312 تن می رشد و بیشتر افراد بومی می باشند. درجنوب شرقی ده تپه ای استکه گورستان عمومی ده است و مرقد امام زاده ایی بر بالای تپه است. محصولات دهکده غلات و حبوبات است . توت فرنگی و گیلاس دارد . محلی ها به گاوداری مشغولند . آب بهاره رودخانه شاه آباد به این جا می رسد و اهالی از آن استفاده می کنند . تعمیر اجاق گاز در منطقه چهار در شرق این آبادی چهارصد دستگاه ساختمان برای کارمندان و درجه داران ارتش ساخته شده است.اراضی لویزان قسمتی در محدوده 25 ساله افتاده است و قسمتی خارج از محدوده است . جمعیتش در فرهنگ جغرافیایی ایران 508 تن ، و در فرهنگ آبادی های کشور 1910 تن در 380 خانوار ذکر گردیده است . سبب این اختلاف توسعه روزافزون این آبادی است . شغل اهالی زراعت است و جمعی در مهمات سازی ارتش کار می کنند

تعمیر اجاق گاز در ازگل

کافیست با شماره

56 48 6670 021

تماس بگیرید تا نزدیکترین تعمیرکار حاضر در ازگل و مناطق حومه به محل شما اعزام شوند.

تعمیر اجاق گاز در ازگل در گذشته دو قنات بود که باغ های منطقه را سیراب می کرد که عبارت است از:مدرسه ادب دبستان ابتدایی پسرانه غیردولتی : لویزان ، خیابان فرشادی ، خیابان شهید شاهرضایی ، پلاک 44 مدرسه کنی اسلامی 1 دبستان دخترانه عادی دولتی : لویزان ، میدام حسن آباد، خیابان شهید جوانشیر ، پلاک 33 ، روبروی مسجد کنی مدرسه عترت دبستان دخترانه غیردولتی : لویزان ، شهرک شهید دقایقی مدرسه نبی اکرم دبستان پسرانه غیردولتی : تعمیر اجاق گاز در ازگل لویزان ، خیابان شهید طجرلو، شهرک شهید دقایقی مدرسه حضرت زهرا متوسطه دوره اول دخترانه عادی دولتی : لویزان ، میدان حسین آباد ، خیابان شهید جوانشیر ، روبروی مسجد کنی مدرسه رحمانعلی شعبانی دبستان پسرانه شاهد : لویزان ، خبابان فرشادی ، تعمیر اجاق گاز در ازگل خیابان شهید ازگلی مدرسه ثامن الحجج متوسطه دوره اول پسرانه غیردولتی : لویزان ، خیابان فرشادی ، کوچه لزگلی ، پلاک 1 ، واحد شماره 3مدرسه عترت متوسطه دوره ال غیردولتی : لویزان ، میدان طجرلو ، شهرک شهید دقایقی

تعمیر اجاق گاز در شمس آباد

کافیست با شماره

56 48 6670 021

تماس بگیرید تا نزدیکترین تعمیرکار حاضر در لویزان و مناطق حومه به محل شما اعزام شوند.

«بر فراز تپه ایی که در مشرق جاده بین تهران و کوه پایه های شمال شرقی شهر قرار دارد ، از آن جا که آبادی شمس آباد تمام می شود و خانه های و باغ های لویزان آغاز می گردد ، تعمیر اجاق گاز  بقعه ایی به نظر می رسد که ساختمان اصلی آن بنای چهار گوشی با پوشش گنبدی است به طوب و عرض خارجی قریب ده متر و محوطه داخلی آن از هر طرف بیش از هفت متر است . اصل بقعه یقینا بنای قدیمی ساده بوده است که تقریبا به همان حال نگهداری شده است و در عهد قاجاریه بر چهار طرف آن ایوان ساده افزوده روی تمام بنا را شیروانی زده اند . تعمیر اجاق گاز مطابق آنچه از زیارت نامه این بقعه به زحمت برمی آید و این جا مرقد چهار برادر به نام های سالم ، ابوطالب، رضا و رحیم پسران شیث فرزند کاظم فرزند علی بن الحسین زین العابدین می باشد. ضریح مشبکی به طرز مرسوم به جعفری و سبز رنگ به طول کمتر از سه و عرض بیش از دو متر دارد و اهمییت صنعتی و تاریخی در این بقعه مشاهده نمی شود ولی موقعیت زیبا و منظره دل پسند آن که تعمیر اجاق گاز مشرق به آبادی های مختلف شمیران است جلب توجه می نماید .»منبع

تعمیر اجاق گاز شیان

کافیست با شماره

56 48 6670 021

تماس بگیرید تا نزدیکترین تعمیرکار حاضر در شیان و مناطق حومه به محل شما اعزام شوند.

این منطقه از سمت شمال به بزرگراه شهید بابایی ، از جنوب به خیابان طجرلو، از شرق به خیابان هنگام و از غرب به خیابان امام علی منتهی می شود. لویزان کجاست؟ تعمیر اجاق گاز لوکیشین محله لویزان روی نقشه گوگل : لویزان بالا شهر است یا پایین شهر؟ بافت محله لویزان تهرانهر چقد هم که زمان بگذرد و روش ها و سبک های مدرن تری به علم ساخت و ساز اضافه شود . سلیقه های افراد نیز دچار تغییر و تحول خواهد شد و این امر یکی از مهم ترین عوامل تعیین کنند در تغییر بافت شهری می باشد. بافت بیشتر خانه های لویزان قدیمی است و در این محله خانه هایی دیده می شوند تعمیر اجاق گاز که بافت قدیمی و سنتی خود را نگه داشته اند. البته ساختمان ها و برج های زیادی در منطقه لویزان در حال ساخت می باشد که به نظر می رسد این منطقه رفته رفته بافت جدیدی را به خود می گیرد. خیابان های مهم محله لویزان
  1. تعمیر اجاق گاز خیابان پاسداران
  2. تعمیر اجاق گاز خیابان هنگام
  3. تعمیر اجاق گاز خیابان شیان
  4. مراکز خرید محله لویزان
  5. تعمیر اجاق گاز مجتمع شهید فلاحی

تعمیر اجاق گاز در هنگام

به دلیل اینکه محله لویزان مرکزیت خاصی ندارد دارای امکانات تفریحی محدودی می باشد. پارک جنگلی لویزان :علاوه بر اینکه ما قادریم با اتومبیل شخصی خود به این پارک برویم با تعمیر اجاق گاز استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هم رفتن به این پارم امکان پذیر می باشد.این پارک 1100 هکتار وسعت دارد و به نوعی یکی از بزرگ ترین فضاهای سبز تهران بشمار می رود. امامزداده پنج تن :این امزاده همانطور که در ابتدا گفته شدخ بر فراز تپه ایی در مشرق جاده بین تهران و کوهپایه های شمال شرقی محله قرار گرفته است . بوستان شادی :این بوستان واقع در تعمیر اجاق گاز شهرک شهید فلاحی ولیزان می باشد. خرید خانه در محله لویزان خوب است بدانید که محله لویزان به دلیل آب و هوای بسیار دلچسب و آرامش بخشی که دارد متقاضیان بسیاری برای خرید خانه در این محله وجود دارد .

کافیست با شماره

56 48 6670 021

تماس بگیرید تا نزدیکترین تعمیرکار حاضر در لویزان و مناطق حومه به محل شما اعزام شوند.

منطقه 4 تهران یکی از پرجمعیت ترین و البته مهاجرپذیرترین مناطق تهران بشمار می رود که روز به روز ساخت و ساز بیشتر در آن به چشم می خورد .محله لویزان به دلیل امکان تفریحی و مذهبی دارای شهرت زیادی ی باشد و به منطقه ایی مهاجر پذیر تبدیل شدها ست .وجود امکانات آموزشی، رفاهی در این محله ، وضعیت بسیار مناسبی در جهت زندگی برای ساکنین و علاقمندان به زندگی در لویزان ایجاد کرده است .معمولا خرید خانه و اجاره کردن خانه در این محله برای خانواده هایی که دارای فرزند محصل می باشند انتخاب خوبی می باشد.وجود دو دانشگاه در تعمیر اجاق گاز لویزان به نام های مالک اشتر و دانشگاه شهید رجایی و همچنین بیمارستان شبانه روزی و درمانگاه ها در این محله متقاضیان زیادی به دنبال زندگی در محله لویزان می باشند.

پارک لویزان کجاست؟

پارک جنگلی لویزان در بخش شمیرانات در شمال شرق پایتخت قرار دارد. این پارک با مرکز شهر تهران حدود ۱۳ کیلومتر فاصله دارد و از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به شمس آباد، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از غرب به ده لویزان می‌رسد.

پارک جنگلی لویزان در کدام ناحیه پایتخت قرار دارد؟

پارک جنگلی لویزان در شمال شرق پایتخت در منطقه چهار قرار دارد.

چطور به پارک لویزان برویم؟

با استفاده از خودرو شخصی یا مترو می‌توانید به پارک جنگلی لویزان بروید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این پارک ایستگاه نوبنیاد و حسین آباد است.

پارک لویزان دارای چند ورودی است؟

پارک لویزان ورودی‌های متعددی دارد که در حال حاضر دو ورودی قابل استفاده است. درب اصلی این پارک سمت بزرگراه هنگام در قسمت ابتدایی بزرگراه شهید همت و پایین اتوبان بابایی قرار دارد. ورودی دیگر پارک جنگلی لویزان به‌سمت ده لویزان باز می‌شود.

10 دیدگاه

  • جوادی

    پشتیبانی خوب و عالی داشتین

  • سامرا

    تعمیرکار یه مقدار بدقلقی میکرد ولی پشتیبانی خوب بود بازم ممنون

  • محمد خ

    برای مراجعه حضوری آدرس رو هم درج میکنین؟

  • لواسانمی

    یه مورد فوری برای تعمیر دارم سمت لویزان جمعه ها هم حضور دارین؟

  • Shoeibz

    تکنسین بسیار حرفه ای بود اجاق گاز ایتالیایی قدیمی داشتم برام مثل روز اول تعمیر کردن

  • صادقی خ

    جالب بود تا حالا همچین مقاله ای ندیده بودم

  • محب

    شیشه فر توکار هم دارین؟
    آریستون بی 180

  • جوادزاده

    قطعه فروشی هم دارین؟ من چدن گاز میخوام

  • یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *