تعمیر اجاق گاز تابان

تعمیرات گاز رومیزی تابان در سراسر شهر تهران توسط تیم حرفه ای تهران آی پی صورت می گرد. تهران آی پی دارای چهار شعبه فعال در سراسر تهران است که توانسته خدمت رسانی را برای شما همشهریان عزیز، راحت کند. اگر گازهای رومیزی تابان و اجاق گازهای توکار تابان شما دچار مشکل شده است کافیست به نزدیکترین شعبه محل خود تماس گرفته تا تکنسین در محل شما حاضر شود.
کلیه ی خدمات تهران آی پی شامل شش الی یکسال گارانتی می شوند و شما می توانید به راحتی از خدمات مطمئن و گارانتی دار شرکت استفاده نمایید.

فهرست مطالب

ایرادات متداول گازهای تابان

متن زیر فقط در ارتباط با آشنایی شما با ایرادات گازهای تابان است پس بهترین راه پس از آشنایی با عیب دستگاه با تکنسین های شرکت تماس گرفته تا به محل شما اعزام شوند.
ابتدا روشن نشدن شعله های گاز تابان یکی از متداول ترین مشکلا در گازهای موجود در بازار هستند. پس باید بدانید این مشکل بسیار رایج است و نگرانی ندارد!
عمده این مشکل از ترموکوبل اجاق گاز نشئت می گیرد و با تعویض این قطعه مشکلات شما حل میشه. ترموکوبل یکی از قطعات مصرفی اجاق گازها می باشد و به دلیل تشکیل شدن این قطعه از مس، استهلاک این قطعه بسیار زیاد است.
مشکل بعدی که باید سراغ آن رفت ولوم اجاق گاز است. شما باید تست کنید که شیرهای گاز شما روان می چرخد یا نه!
گاهی اوقات به دلیل نشت مواد شوینده داخل گاز شیرهای گاز قفل شده یا سفت می شوند و به همین دلیل شیر عملکرد درست خود را از دست می دهد ودر نتیجه موجب قعطی گاز یا نگه نداشتن درست شیرها می شود.

آشنایی با گاز تابان

اجاق گاز تابان یکی از مارک های نوستالژیک و قدیمی برای ما ایرانیان است. گازهای رومیزی این شرکت، یعنی تابان، از دهه های قبل وارد خانه ما ایرانیان شده است و به دلیل کیفیت بالایی که دارد دهه ها مهمان خانه ما بودند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

در تصاویر زیر مدل های محبوب این گاز را مشاهده می کنید:

گاز تابان

تعمیر اجاق گاز توکار تابان

 

تعمیرات تخصصی گازهای تابان در محل شما و سراسر تهران امکان پذیر است. تهران آی پی با داشتن چهارشعبه فعال در سراسر تهران می تواند به خدمت رسانی بهتر به شما همشهریان عزیز کمک کند.
شعبه ها و تماس
اجاق گازهای توکار تابان از زیبای خاص و منحصر به فردی برخوردارد هستن. منحصر به فرد بودن این گازها به شمایل ظاهری خاص آنها نسبت به گازهای رومیزی دیگر برمی گردد. در ادامه تعدادی از گازهای تابان با شمایل خاص را مشاهده خواهید کرد.
عکس

 

نمایندگی اجاق گاز تابان در تهران

تهران آی پی، یکی از تعمیرگاه های مجاز تعمیر و سرویس گاز رومیزی و فردار تابان است. متخصصان شرکت ما، با بهره گیری از قطعات به روز شده و کیفیت بالا می توانند نیاز شما را در زمینه تعمیرات گاز تابان برطرف کنند.
در ادامه برخی از نکات مهم در زمینه نصب گاز رومیزی برای شما بیان می شود که دقت به این نکات می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
1- کلیه گازهای تابان باید توسط سرویسکار مجاز نصب شوند.
2- برای این که گاز رومیزی تابان تهویه خوبی داشته باشد باید زیر هود نصب شود.
3- اجاق گازهای تابان برای گاز شهری تنظیم شده اند و در صورت استفاده برای مصرف گاز با کپسول باید نازل های این گاز توسط سرویسکار گاز تعویض گردد.
4- فاصله بین گاز رومیزی یا گاز فردار تا هود باید بین 65 سانت تا 75 سانتی متر باشد.