تعمیر انواع اجاق گاز و فر های صنعتی

ضمانت نامه کتبی دو ساله

در تهران و مناطق حومه

 

4856 6670  021

شرکت تهران آی پی دارای متخصصین و تکنسین های آموزش دیده در زمینه تعمیر انواع اجاق گازهای صنعتی و فرهای صنعتی می باشد.

 

بسیاری از این تکنسین ها دوره های خود را در خارج از کشور گذرانده و برای خدمت رسانی در زمینه تعمیر و ساخت اجاق گازهای صنعتی و فردا آماده به کار هستند.

 

تکنسین های ما در زمینه تعمیرات گازهای صنعتی در سراسر تهران

و حتی حومه شهر آماده خدمت رسانی هستند.

 

تعمیر گاز صنعتی در اسلامشهر، تعمیر فرگاز صنعتی در پردیس، تعمیر گاز آشپرخانه صنعتی در چیتگر، تعمیر لوازم گازسوز آشپزخانه ها و کافه ها در لویزان و… تمامی مناطق حومه تهران.

 

شماره تماس برای اعزام تکنسین اجاق گاز و فر صنعتی

4856   6670  021  

 

تعمیر تجهیزات قنادی (شیرینی پزی)

گاز و فرهای بزرگ در شیرینی پزی از اجزاء پیچیده و خاصی تشکیل شده اند که نقص در هریک از قطعات ممکن است که در روند تولید شیرینی و مواد غذایی اختلال ایجاد کند. تکنسین های آموزش دیده در زمینه تعمیر تجهیزات قنادی ( تعمیر فر قنادی، تعمیر گاز قنادی، تعمیر گاز صنعتی فردار و…)  آماده تعمیر لوزام قنادی (شیرینی پزی) شما هستند. تعمیر گاز صنعتی قنادی توسط شرکت تهران آی پی ضمانت هم می شوند تا شما با خیال آسوده به پخت و پز خود ادامه دهید.

 

تعمیر اجاق گاز فردار صنعتی

با گسترش روز به روز رستوران ها و کافه ها در سراسر کشور اللخصوص تهران نیاز به تعمیر این گازهای صنعتی هم روز به روز در حال افزایش است. به همین خاطر جذب و آموزش تکنسین هایی که بتوانند تعمیرات این گازهای صنعتی را انجام دهند در دستور کار شرکت قرار گرفت و در نهایت این خدمت (تعمیر گاز فردار صنعتی) همراه با ضمانت نامه کتبی جزء خدمات تهران آی پی شد.

شما برای اعزام تکنسین گاز صنعتی همراه با ضمانت نامه کافیست با شماره 4856 – 6670 – 021  تماس بگیرید تا تکنسین این کار به محل شما اعزام شود.

 

تعمیر فر پیتزا                

ظهور فر پیتزا از زمانی جدی شد که بسیاری از رستوران ها زمان و هزینه زیادی را برای پخت پیتزا هزینه می کردند. یعنی هم مدت طولانی تری باید منتظر پخت پیتزا می مانند هم امکان پخت و پز یک پیتزا با کیفیت بالا امکان پذیر نبود زیرا پخت و پز پیتزا نیاز به مدیرت حرارت و زمانی یک فر داشت. تعمیر فر پیتزا در تهران یکی از خدمات اصلی شرکت تهران آی پی می باشد که بعد از ظهور این فرهای شروع به ارائه خدمات زیر کرد:

 

تعمیر فر پیتزا ریلی

تعمیر فر پیتزا گردون

تعمیر فر پیتزا صندوقی

تعمیر فر پیتزا تنوری

 
 

 

تعمیر اجاق گاز صنعتی رستوران تهران

جلوگیری از آسیب به اجاق گازهای صنعتی رستوران یکی از ماموریت های شرکت تهران آی پی می باشد به این علت که آسیب وارد شدن به اجاق گازهای صنعتی موجب اختلال و گاهی تعطیلی در کسب و کار می شود!

تعمیر اجاق گازهای رستوران ها از عمده مشکلاتی ست که روزانه شرکت ما با آنها دست و پنجه نرم می کند و دلیل این امر هم کیفیت پایین اجاق گازهای رستورانی می باشد که موجب شده خرابی های گازهای صنعتی رستورانی بسیار شایع باشد.

تعمیر اجاق گازهای صنعتی رستورانی بدون ضمانت نامه کاری بیهوده است. به این خاطر که مدیران رستوران ها نمی توانند با حجم بالای کاری که در اختیار دارند دائم در حال یافتن تکنسین برای تعمیر اجاق گازهای خود باشند و همین امر موجب شده تا شرکت تهران آی پی علاوه بر تامین نیروهای متخصص آموزش دیده در زمینه تعمیرات صنعتی سراغ ضمانت کردن کارهای خود هم برود و از این رو نامی نکو از خو به جای بگذارد.

 

 

در ادامه آشنایی با گازهای صنعتی خواهیم داشت:

 

آشنایی با اجزاء اجاق گاز صنعتی

اجزا اصلی این اجاق گازها به صورت تیتر وار اینگونه خواهد بود:

بدنه استیل یا فلز، شیرهای ورودی و کنترل گاز، مشعل، شمعک یا پیلوت، ترموستات، شیربرقی، درجه هایی برای تنظیم حرارت و ورودی گاز و…