تولید و نصب شیشه های داخلی درب فر

اجاق
گاز فردار، فرتوکار و فرهای برقی

شیشه های مقاوم در برابر حرارت

تنها تولیدکننده شیشه های حرارتی 

در ایران 

نـصب در سراسر تـهران ارسال به شـهرستان 

5550 – 5568 – 021

 

شیشه داخلی درب فر یکی از مهم ترین لایه های درب فر  می باشد.

زیرا وظیفه این شیشه حداکثر مقاومت در برابر حرارت است.

تولید این شیشه ها به دلیل خاص بودن زمان بر است

اما تیم تهران آی پی با تجربه دو دهه ساخت شیشه های مقاوم در برابر حرارت

تولید این شیشه ها برای شرکت ها و مصارف خانگی بر عهده گرفته است.


کافیست با شرکت تماس بگیرید تا اگر ساکن تهران
هستید برای نصب و تولید شیشه داخلی درب فر شما به محل شما مراجعه کنند
.


5550  5568  021


 اگر در شهرهای دیگر نیز ساکن
هستید، شیشه برای شما تولید و توسط باربری ارسال می گردد
.

 

شیشه داخلی در فر

امروزه در بیشتر خانه های مدرن از اجاق گازهای رومیزی استفاده می شود و به همین دلیل است که فروش فرهای برقی و گازی بسیار رواج یافته است. تولید بالای این فرها و مشتری های ملیونی این کالا باعث شده قطعه های آن به شدت آسیب پذیر باشند. یکی از قطعاتی که بسیار در فرهای برقی و گازی تخریب می شود شیشه های داخلی و خارجی درب فر آنها می باشد.

تولید این شیشه ها برای بسیاری از شرکت ها مقرون به صرفه نمی باشد اما تهران آی پی با داشتن تخصص لازم در این زمینه آماده شده است تا تمامی شیشه های داخلی و خارجی فرهای برقی یا گازی را برای شما آماده سازی کند.

 

عیب یابی و آموزش تعمیر فر برقی

 

 

·      تعمیر فر توکار گازی : علت روشن نشدن فر توکار

علت روشن نشدن فر گازی ممکن است ناشی از موارد متعددی باشد. گاهی این ایراد تنها به این علت ایجاد شده است که گاز کافی به مشعل ها نمی رسد. یا ممکن است ورودی گاز به فر مسدود شده باشد. البته در مواردی که فشار گاز کم باشد هم شعله های فر گازی روشن نمی شود. در این موارد نیاز به تعمیرات فر گازی نیست و با رفع شدن مشکل فشار، فر روشن خواهد شد. مورد دیگر ایراد در ترموستات فر توکار است. اگر اطمینان پیدا کردید که ایراد از این موارد نیست جرقه زن فر گازی را نیز بررسی کنید.

 

 

·      تعمیرات فر برقی : تعمیر تایمر فر برقی

برای عیب یابی و تعمیر تایمر فر برقی باید همه مواردی که باعث روشن نشدن یا کار نکردن تایمر می شوند بررسی شوند. مورد اول جریان ورودی برق است که موجب روشن شدن تایمر می شود. مواردی مانند نوسانات برق، سوختن پریز، اتصالی سیم و خراب شدن برد الکترونیکی در هنگام تعمیر تایمر فر برقی توکار یا معمولی بررسی می شوند.

 

 

·      تعمیر فر گازی : علت کم شدن شعله فر

کم شدن شعله فر اجاق گاز عواقبی مانند نپختن مواد غذایی و یا دیر آماده شدن آن را به دنبال دارد. کم بودن شعله فر ممکن است موجب خراب شدن پروسه پخت انواع کیک و شیرینی شود. مواردی مانند کثیف شدن مشعل‌های فر دلیل اصلی کم شدن شعله فر است. اگر بعد از تمیز کردن مشکل رفع نشد احتمالا ایراد از قسمت شیر کنترل است که این قطعه باید توسط تعمیرکار فر گازی تعویض شود.

 

 

·      تعمیر فر توکار برقی : علت خاموش نشدن فن فر برقی

تعمیر فن فر برقی ممکن است تنها با یک اقدام ساده حل شود یا ممکن است نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد. ممکن است تنها علت خاموش نشدن فن فر برقی به علت خراب شدن تنظیمات فر ایجاد شده باشد. اگر اطمینان دارید ایراد از این قسمت نیست مواردی مانند ترموستات، موتور فن و المنت فر باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکار فر برقی بررسی شوند.

 

 

·      تعمیر فر توکار گازی : علت خاموش شدن فر

این مشکل می تواند به علت ایراد در قطعات مختلفی ایجاد شود. دلیل اصلی خرابی ترموستات فر است. ترموستات از گرم شدن بیش از اندازه فر جلوگیری می کند و خرابی این قطعه ممکن است موجب خاموش شدن بی دلیل فر شود. مسدود شدن مشعل ها، خرابی مشعل یا پیلوت و یا خرابی تایمر فر از عمده ترین مواردی است که موجب خاموش شدن فر می شود.