تعمیر اجاق گاز در جنت آباد

تمامی ساکنین غرب تهران

برای تعمیر اجاق گازهای رومیزی و فر 

( همراه با ضمانت نامه کتبی)

با شـــــماره

4856 6670 021

 تـــماس بـــگیرید.

تعـمیر انواع اجـاق گـازهای رومـیزی و فـر در محـل غـــرب تـهران

“با قطعات وارداتی همراه با شش ماه ضمانت نامه کتبی”

اگر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و به دنبال تعمیرکارانی حرفه ای و پشتیبانی قوی، 

همراه با قطعات ضمانت دار هستید با خیال آسوده با ما در تماس باشید

 

 

 مقاله آموزشی جهت عیب یابی اجاق گاز

چرا فندکی کار نمی کند؟

اگر فندکی های شما کار نمی کند یا ضعیف عمل میکند:

1-       ترانس اجاق گاز باید عوض شود چون یا سوخته یا اتصالی دارد (در برخی مواقع عمر ترانس به پایان رسیده است)

2-      کلیدهای زیر شیراجاق گاز از کار افتاده اند به همین دلیل باید این کلیدها عوض شوند تا اتصال برقرار شود.

3-     عمر سر فندکی ها به پایان رسیده است.

4-      شیر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و باید تعویض گردد.

چرا شعله ها ثابت نمی مانند؟

1-       اشکال از ترموکوبل میتواند باشد.

2-      در مرحله بعد، مشکل میتواند از ببین باشد.

3-     اگر با تعویض ترموکوبل و ببین مشکل حل نشد باید به سراغ تعویض شیرگاز برویم.

4-      در مرحله آخر نیز باید سرشعله ها تعویض و گاز سرویس کامل شود.

چرا شعله اجاق گاز کم یا نامنظم شعله می دهد؟

1-       در مرحله اول همان شعله سرویس کامل می شود.

2-      اگر با سرویس مشکل حل نشد باید لوله های داخلی گاز عوض یا سرویس شوند.

و در مرحله آخر، ممکن است شیر دچار مشکل شده باشد و باید شیر تعویض گردد.

نکات نصب اجاق گاز

1-       از نصب اجاق گاز در محیط‌های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست خودداری کنید.

2-      اجاق را در مسیر وزش باد نصب نکنید.

3-     بر روی محل اتصال دو سر شیلنگ به لوله کشی گاز اجاق باید از بست مناسب استفاده شود.

4-      طول شیلنگ نباید از ۱٫۵ متر بیشتر باشد و شیلنگ مخصوص گاز باشد.

5-     پس از نصب اجاق گاز با کف صابون محل اتصال دو سر شیلنگ را از نظر نشت گاز تست نمایید.

6-     از سر رفتن غذا بر روی اجاق جلوگیری نمایید.

7-     هنگام شستشوی سینی‌های اطراف مشعل‌ها از سیم ظرفشویی استفاده نکنید. برای این منظور از پارچه نم‌دار همراه با مواد شوینده مخصوص اجاق گاز استفاده کنید و پس از آن سینی را خشک نمایید.

 

 

 

 

تعمیر گاز رومیزی جنت آباد

جنت آباد جنوبی نمایندگی اخوان جنت آباد یکی از محله‌های منطقه ۵ تهران است. جنت آباد جنوبی را می‌توان از جمله بهترین محله‌های منطقه ۵ تهران دانست. وجود دسترسی‌های خوب و نزدیکی به بسیاری از مراکز خرید و اماکن تفریحی بزرگ در این منطقه از نقاط قوت این محله است و به همین دلیل است که تقاضای بسیاری برای خرید و فروش خانه و آپارتمان در جنت آباد جنوب وجود دارد تعمیر گاز رومیزی غرب تهران و این محله را می‌توان یکی از بهترین تعمیر اجاق گاز رومیزی بورس‌های خرید و فروش خانه و آپارتمان در منطقه ۵ تهران به شمار آورد. نمایندگی اخوان جنت آباد در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به امکانات، دسترسی‌ها، مترو و شرایط زندگی و بهترین محله جنت آباد جنوبی داشته باشیم.

تعمیر اجاق گاز رومیزی جنت آباد جنوبی از جمله محله‌های منطقه ۵ تهران است. این محله را می‌توان محله‌ای خوش آب و هوا دانست که به دلیل موقعیت خاص خود نه تنها به بسیاری از امکانات محله‌های مجاور مانند صادقیه، نزدیک بوده، بلکه به بسیاری از امکانات تفریحی در این منطقه دسترسی بسیار مناسبی دارد. جنت آباد جنوبی از شمال با تعمیر گاز رومیزی غرب تهران بزرگراه همت، از جنوب با خیابان آیت الله کاشانی، تعمیر اجاق گاز در تهران از شرق با بزگراه ستاری و از غرب با بزرگراه باکری محدود شده و با محله‌های جنت آباد مرکزی، شهرزیبا، محله سازمان برنامه، محله مهران، محله باغ فیض و محله بلوار فردوس تهران، مجاورت دارد.

 

 

تعمیر اجاق گاز فردار غرب تهران

تاریخچه جنت آباد جنوبی را می‌توان با تاریخچه مناطقی مانند شهرزیبا و منطقه کن تهران مورد بررسی قرار داد. این منطقه در گذشته تعمیر اجاق گاز فردار در غرب جزء منطقه کن تهران بوده است و تا اوایل دوران پهلوی جزء اراضی کشاورزی و چراگاهی منطقه کن بود. این منطقه بر سر راه کن قرار داشت تعمیر اجاق گاز در تهران و بسیاری از مسافرین تهران که برای سفر به منطقه کن و روستای سولقان اقدام می‌کردند از مسیر شهرزیبا و جنت آباد و مسیری عبور می‌کردند که امروزه این مسیر مبدل به خیابان آیت الله کاشانی شده است. این مسیر، رفت و آمد‌ها را به منطقه افزایش داده بود و توانست در دوره‌های بعد به توسعه منطقه و محله‌هایی مانند شهرزیبا و جنت آباد کمک شایانی داشته باشد.

تعمیر اجاق گاز در جنت آباد

نمایندگی تاکنو گاز در جنت آباد

نمایندگی سوپر تاکنو در جنت آباد

نمایندگی کن در جنت آباد

نمایدگی سینجر غرب تهران

تعمیر اجاق گاز در جنت آباد

 

تعمیر اجاق گاز رومیزی دلیل نامگذاری این منطقه اما با آب و هوای خوب این منطقه در گذشته پیوند خورده است. در سراسر این منطقه رودخانه‌ها و قنات‌های پر آبی بود که توانسته بود این منطقه را تبدیل به منطقه‌ای سرسبز و زیبا کند. شمس بزرگترین این رودخانه‌ها، تعمیر اجاق گاز در تهران رودخانه‌های حصارک و وسک بود که در حال حاضر نیز به طور فصلی در زیر بزرگراه باکری در جریان است. به دلیل آب و هوا و رودخانه‌ها و باغات زیبای آن، به این منطقه تعمیر گاز رومیزی غرب تهران جنت آباد به معنی بهشت آباد شده می‌گفتند.

اولین جرقه‌های توسعه در این محله را می‌توان در حضور یکی از بزرگترین نمایندگی اخوان جنت آباد ملاکان زمان قاجار به نام محمدعلی نظام مافی دانست. محمد علی نظام مافی فرزند رضا قلی خان نظام السلطنه مافی و ملقب به سالار معظم بود. محمد علی نظام مافی اراضی بسیاری را در تهران در تملک داشت. بخش‌های مهمی از منطقه مهرآباد تهران و منطقه کن تهران بود. محمد علی نظام مافی با اقدامات خود اولین جرقه‌های توسعه در جنت آباد را ایجاد کرد و باعث شد تا این محله نیز رشد و توسعه خود را از دهه‌های ۱۳۲۰ آغاز کند.

تعمیر اجاق گاز در تهران اولین نشانه‌های ساخت و ساز در این منطقه مربوط به موقوفات محمد علی نظام مافی بود. درمانگاه و مسجد نظام مافی اولین و مهمترین ساختمان‌هایی بود که در ابتدای توسعه جنت آباد در این محله ساخته شد. با ورود امکانات مذهبی و درمانی و این موقوفات بود که مردم نیز رغبت بیشتری تعمیر اجاق گاز رومیزی برای ساخت خانه در این محله نشان دادند. تعمیر اجاق گاز فردار در غرب در دهه ۱۳۵۰ بود که زمین‌های کشاورزی منطقه قطعه‌بندی شده و فروخته شد. پس از انقلاب و با افزایش جمعیت تهران و رشد جمعیت در شهر، این منطقه نیز دستخوش تغییرات بسیاری شد.

 

تعمیر اجاق گاز غرب تهران

در دهه هفتاد سرعت رشد مهاجرت به جنت آباد سرعت گرفت و تقریباً تمامی زمین‌ها در این محله ساخته شد. اما، ساختمان‌های ساخته شده در آن زمان را ساختمان‌هایی با طبقات محدود تشکیل می‌دادند. این ساختمان‌ها در دهه هشتاد بود که مورد نوسازی قرار گرفت و تعمیر گاز رومیزی غرب تهران تبدیل به ساختمان‌هایی با طبقات بیشتر شده و بافت آپارتمانی این منطقه در دهه ۱۳۹۰ تکمیل شد.

نمایندگی اخوان جنت آباد وجود سه بزرگراه باکری، بزرگراه ستاری و بزرگراه همت در مجاورت این محله، جنت آباد جنوبی را به یکی از خوش مسیرترین محله‌های غرب تهران تبدیل کرده است. این محله از طریق همین بزرگراه‌ها است که می‌تواند به بسیاری از محله‌ها و مناطق مجاور دسترسی داشته باشد.

حمل و نقل عمومی جنت آباد تعمیر اجاق گاز فردار در غرب جنوبی را می‌توان از نظر حمل و نقل عمومی در سطحی متوسط ارزیابی کرد. خطوط اتوبوسرانی در جنوب این محله و در خیابان آیت الله کاشانی تعمیر اجاق گاز رومیزی در دسترس بوده، اما این محله فاقد دسترسی به خطوط بی‌آر تی است. اما این محله از نظر وضعیت تاکسیرانی در وضعیت مناسب‌تری قرار دارد. در شمال این محله و در ابتدای ورودی بزرگراه همت است که پایانه تاکسیرانی رانی بسیار مناسبی قرار دارد و در تعمیر اجاق گاز در تهران جنوب محله نیز خطوط تاکسیرانی زیادی در حال تردد و جابجایی مسافران درون شهری هستند.

 

تعمیر اجاق گاز

تعمیر گاز رومیزی

تعمیر فرتوکار

تعمیر اجاق گاز در جنت آباد

جنت آباد جنوبی در حال حاضر دارای مترو نیست و مسافرانی که قصد جابجایی با مترو را دارند می‌توانند از‌ایستگاه مترو ستاری یا صادقیه استفاده کنند. تعمیر اجاق گاز رومیزی اما باید بدانید که با امتداد خط ۶ مترو تهران و راه‌اندازی‌ایستگاه مترو آیت الله کاشانی، این محله نیز دارای مترو اختصاصی خواهد بود.

 

تعمیر اجاق گاز در تهران

مراکز خرید منطقه ۵ و برخی از مراکز خرید منطقه ۲۲ تهران جزء بهترین مراکز خرید تهران هستند. محله جنت آباد جنوبی به دلیل موقعیت خود به بسیاری از این مراکز خرید دسترسی مناسبی رد دارد که در این بخش به برخی از این مراکز خرید، اشاره خواهیم کرد.

جنت آباد در میان برخی تعمیر اجاق گاز رومیزی از بهترین جا‌های دیدنی تهران قرار دارد. این اماکن در اطراف جنت آباد جنوبی قرار دارند و اگر بخواهید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، به راحتی خواهید توانست در کمترین زمان از امکانات این اماکن استفاده کنید.

تعمیر اجاق گاز در تهران در این مجله خیابان‌ها و معابر بسیاری وجود دارند، اما از بهترین جا‌های جنت آباد جنوبی برای زندگی می‌توان به خیابان لاله شرقی، میدان چهارباغ و خیابان مجاهد کبیر اشاره کرد که از تقاضای بیشتری برای خرید خانه و آپارتمان برخوردار هستند.

تعمیر اجاق گاز فردار در غرب زندگی در جنت آباد جنوبی دارای شرایط بسیار مطلوبی است. این محله از خوش مسیرترین محله‌های غرب تهران است و وجود بزرگراه‌های متعدد در اطراف آن، نمایندگی اخوان جنت آباد به این محله اجازه می‌دهد تا با بسیاری از امکانات تعمیر گاز رومیزی غرب تهران خوب عرب تهران دسترسی داشته باشد. این محله دارای بافت شهرسازی نوسازی است و خیابان کشیااز آن نیز بر روی اصول مناسب شهرسازی است. مراکز خرید و امکانات تفریحی بسیار زیادی در اطراف آن قرار دارد و به دلیل همین امکانات است که تقاضای بسیار زیادی بروز خرید و فروش خانه و آپارتمان در این محله دیده می‌شود. تعمیر اجاق گاز رومیزی حمل و نقل عمومی این محله نیز در وضعیت قابل قبولی است و در این مورد تنها مشکل را می‌توان در عدم‌وجود خط مترو در آن جستجو کرد. تعمیر اجاق گاز در تهران از دیگر مشکلات جنت آباد جنوبی می‌توان به کمبود سرانه فرهنگی و ورزشی اشاره کرد. اما به دلیل وجود خیابان آیت الله کاشانی و محله صادقیه در نزدیکی این محله، می‌توان بسیارز از امکانات فرهنگی را در کمترین فاصله با این محله جستجو کرد.

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *