شیشه اجاق گازهای پنج شعله به دو دسته تقسیم می شوند:

قیمت شیشه گاز پنج شعله فردار

قیمت شیشه گاز پنج شعله رومیزی

در ادامه به توضیح شیشه هر اجاق گاز و قیمت های آن می پردازیم.

قیمت شیشه اجاق گاز رومیزی صفحه ای

با توجه به اینکه گازهای رومیزی بسیار مدل های متفاوتی دارند، تعیین قیمت دقیق برای آنها بسیار مشکل است اما رنج تقریبی قیمت شیشه های ایرانی متفرقه را از 600 هزارتومان و شیشه های ایرانی برند مثل گاز اخوان، گاز کن و… را از یک میلیون و دویست قیمت گذاری کرد.

 

معمولا شیشه های گازهای رومیزی غیرایرانی مثل گازهای ایتالیایی و آلمانی در بازار ایران موجود نیست برای همین شرکت تهران ای پی توانسته با علم خود در زمینه تولید شیشه های حرارتی ویژه، این شیشه ها را برای شما به صورت اختصاصی تولید کند. رنج قیمتی برای این نوع شیشه ها از سه میلیون تومان شروع میشود.

برای دریافت استعلام قیمت دقیق و تعویض شیشه گاز خود می توانید عکس گاز خود را به شماره زیر ارسال کنید تا قیمت دقیق شیشه را برای شما تعیین کنیم.

تعویض شیشه داتیس

قیمت شیشه اجاق گاز پنج شعله فردار  و طرح فر

 

قیمت شیشه گاز پنج شعله فردار و طرح فر هم بسته به مدل گاز شما دارد. گازهای فردار به دلیل وجود فر و حرارت بالایی که فرها تولید می کنند باید مقامت بیشتری در برابر حرارت داشته باشند.

در مقابل گازهای طرح فر به نوعی مثل گازهای رومیزی هستند و فقط نیازمند تحمل وزن و گرمای یک یا چند قابلمه را به مدت چند ساعت دارا هستند به همین خاطر شیشه های گازهای طرح فر زودتر از شیشه های مشابه دچار شکستگی می شوند.

 قیمت شیشه های روی طرح فر و فردار نیز از 600 هزار تومان شروع می شود و تا یک میلیون هشتصد هزار تومان نیز بسته به نوع گاز در بازار وجود دارد.

شما میتوانید برای دریافت قیمت دقیق شیشه گاز خود و نصب آن در تهران، عکس و مدل گاز خود را به شماره زیر ارسال کنید تا در اسرع وقت قیمت دقیق شیشه و نصب آن برای شما مشخص شود.

 

جدول قیمت های شیشه (به صورت حدودی)

ایرانی ها متفرقه

رزگاز،فافا،مسترپلاس
و…

از 800 هزار تومان

ایرانی های برند

اخوان، کن، استیل البرز
و…

از یک میلیون و دویست

گازهای آلمانی

گاز رومیزی بوش و …

از 5 میلیون تومان

گازهای ایتالیایی

گاز رومیزی لتو و…

از 3 میلیون تومان

ساخت شیشه ایرانی

تمامی مدل های

از 500/1 یک میلیون و
پونصد

ساخت شیشه های خارجی

جنس شیشه ترک ضمانتی

از 5/2 میلیون تومان

 

قیمت شیشه های درب فر 

 

 

قیمت شیشه های درب فر نیز دارای تنوع بسیاری بالایی هستند که هزینه نصب و ایاب ذهاب نیز به آن اضافه می شود.
مثلا شیشه های درب فر گازهای فردار از 600 هزار تومان شروع می شود. قیمت شیشه های درب فر تاکنو گاز نیز بسته به ایرانی یا فابریک بودن آن از 900 هزار تومان شروع و تا یک میلیون هشتصد هزار تومان نیز ادامه دارد.

قیمت شیشه درب فر لوفرا گاز نیز از 950 هزار تومان شروع و شیشه های فابریک ایتالیایی تا یک ملیون و هشتصد هزار تومن نیز ادامه دارد.

قیمت شیشه فر ساتیسان نیز از 500 هزار تومان شروع می شود.