تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

تعویض صفحه شیشه گاز رومیزی

 ارسال عکس گاز برای استعلام قیمت

 |دارای چهار شعبه فعال سراسر تهران| 

 

شعبه مرکزی

 

4856  6670  021

 

دفتر شمال تهران

 

057 98 228 021

 

دفتر غرب تهران

 

8752  4458  021

 

دفتر شرق تهران

 

1532  7707  021

 

فهرست مطالب

قیمت شیشه اجاق گاز پنج شعله

قیمت شیشه گاز به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع گاز، تعداد شعله، رومیزی فردار یا طرح فر بودن.

در زیر خلاصه ای از قیمت های شیشه را ارائه می دهیم.

در صورت اعلام قیمت دقیق شیشه، عکس و مدل گاز خود را به شماره 3996  570  0901 در واتساپ و روبیکا ارسال کنید.

قیمت صفحه شیشه ای گاز رومیزی

اولین عامل تعیین قیمت در گاز های صفحه ای رومیزی تعداد شعله است. گازهای پنج شعله، چهار شعله، سه شعله و دو شعله تقسیم می شود.
دومین عامل تعیین قیمت نوع گاز است اما به طور متوسط برای گازهای ایرانی شیشه از 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغییر است.
برای گازهای رومیزی آلمانی و ایتالیایی این رقم بین 3 میلیون تا 6 میلیون تومان متغییر است.

شیشه گاز صفحه ای، خرید شیشه اجاق گاز صفحه ای، شیشه گاز صفحه ای قیمت، قیمت تعویض شیشه گاز رومیزی، قیمت شیشه اجاق گاز پنج شعله، قیمت شیشه گاز صفحه ای، قیمت شیشه گاز رومیزی، قیمت شیشه سکوریت اجاق گاز، تعویض صفحه استیل اجاق گاز، قیمت شیشه بالای اجاق گاز، تعویض شیشه بیرونی درب فر اجاق گاز، مرکز فروش شیشه اجاق گاز، قیمت شیشه نشکن اجاق گاز، اجاق گاز شیشه ای بهتره یا استیل نی نی

سایت، شیشه گاز صفحه ای شکسته و …

آیا شیشه گاز صفحه ای قابل تعویض است؟

بله شیشه گاز صفحه ای قابل تعویض است کافیست عکس گاز خود را برای ما ارسال کنید تا پس از برآرورد هزینه دقیق، تکنسین به محل شما اعزام شود (یا ارسال شود) و شیشه گاز صفحه ای شما را تعویض کند.

در صورتیکه شیشه گاز شما قابل تعویض نبود، ما شیشه را برای شما تولید می کنیم. پس خیالتان از بابت شیشه گاز احت باشد.

علت شکستن شیشه گاز صفحه ای

دلایلی که در زیر عنوان کردیم، تجربه دو دهه فعالیت ما در تولید و نصب شیشه ها اجاق گاز و فر است.با دقت من زیر را مطالعه فرمایید و از نکات گفته شده ساده عبود نکنید:

 

سرد و گرم شدن شیشه گاز 

بیش از 80 درصد مشتریان ما دلیل شکستن شیشه اجاق گاز خود را تغییر دما شیشه عنوان کردند! این یعنی بعد از پخت و پز که شیشه اجاق گاز داغ است کافیست شما قطره ای آب یا هرگونه مواد سرد را به شیشه بزنید، شیشه در همان لحظه یا چند ساعت بعد پودر می شود!

 

بسیاری از اجاق گازهایی که در کنار سینک ظرفشویی قرار دارند این مسئله را تجربه کرده اند که هنگام پاشش آب روی صفحه شیشه اجاق گاز، این شیشه پودر می شود.

 

بسیاری دیگر از مشتریان ما نظافت بعد از پخت و پز را عامل این اتفاق دانستند. پس از اینکه غذا را آماده کردید و به هردلیلی صفحه شیشه اجاق نیاز به نظافت داشت این کار را به حداقل 4 ساعت بعد ازپخت و پز موکل کنید. 4 ساعت زمان خوبیست تا شیشه گرمای خود را دفع کند و به دمای طبیعی خود بازگردد.

 

برگشت شعله روی شیشه گاز

برگشت شعله یعنی شما قابلمه ای بزرگ بر روی اجاق قرار دادید و به همین خاطر شعله پس از برخورد به قابلمه به صفحه شیشه ای باز می گردد. بازگشت شعله و فشار سنگین قابلمه یکی دیگر از عوامل شایع در شکستن صفحه شیشه ای اجاق است.

 

راهکار شما این است که قابلمه هایی استاندارد را روی شعله قرار دهید و اگر ناچار به استفاده از قابلمه بزرگ هستید حتما از اجاق گازهای پروفیلی ( اجاق گازهای هیئتی) استفاده کنید. اجاق گازهای پروفیلی تک شعله هستند و برای قابلمه با ابعاد بزرگ تهیه شده اند.

 

اگر پس از استفاده از قابلمه های کوچک هم برگشت شعله دارید، چدن های گاز را تعویض کنید و از نوع بلندتر استفاده کنید.

 

ضربه زدن به لبه شیشه

 شیشه های اجاق گاز بسیار مقاوم هستند و در برابر ضربات به سادگی نمی شکنند. اما کافیست جسمی به لبه های شیشه برخورد کند تا شیشه پودر شود.

پس از مراقبت از لبه های صفحه شیشه ای بسیار مهم هستند. شیشه های اجاق به دلیل سکوریت بودن هنگام شکستن به هردلیلی پودر می شوند تا از آسیب به دیگران جلوگیری شود.

 

کیفیت شیشه گاز 

کیفیت شیشه هم یکی از نکات مهم در شکستن آن است. ما طی تجربه های شخصی خودمان موردهایی را داشتیم که هنگام حمل شیشه بدون کوچکترین ضربه ای، شیشه پودر می شود. شیشه های اجاق گاز معمولا از 5 تا 7 سال عمر مفید دارند و شیشه های خارجی عمری بین 1 تا 14 سال!

 

باز هم طبق تجربه ای که داشتیم، شیشه های اجاق گازهای ایتالیایی تکنو و لوفرا و اجاق گازهای آلمانی مثل بوش، عمری حدود سال دارند. پس کیفیت شیشه فاکتوری نیست که بتوان از آن به سادگی عبور کرد.

خرید شیشه اجاق گاز صفحه ای

شرکت تهران آی پی

نسل جدید اجاق گازهای آشپزخانه های لاکچری و لوکس اجاق گازهای صفحه ای هستند. امروز با ساخت بسیاری از قطعات اجاق گاز از جمله شیرهای اجاق گاز، سرشعله و فنوجنی، اجاق گازهای صفحه ای در انواع و مدل های مختلف در بازار مشاهده می شود. بهتر است قبل از خرید اجاق گاز تحقیقاتی کامل رو انجام بدید تا بهترین گزینه خرید اجاق گاز را برای خود انتخاب کنید.

خوب بیاید فاکتورهای مهم برای خرید یک اجاق گاز صفحه ای را بشماریم:

·         تعداد شعله اجاق گاز صفحه ای

·         ابعاد اجاق گاز صفحه ای

·         طراحی اجاق گاز صفحه ای

·         جنس بدنه

·         کیفیت ساخت

آشنایی با انواع گاز های رومیزی

اجاق گازهای رومیزی معمولا  روی کابینت نصب می شود و فضای بسیار کمی را اشغال می کند اگر بخواهیم از نظر کارکرد اجاق گازهای رومیزی را با اجاق های معمولی مقایسه کنیم هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد و تنها تفاوت نداشتن فر است.

مزیتی که اجاق های رومیزی نسبت به اجاق گاز های معمولی دارند این است که بسیار جمع و جور هستند و تنوع بسیار بالایی دارند که در  بازار می توانیم آنها را تهیه کنیم.

از نظر مصرف انرژی‌

از نظر نوع مصرف انرژی می توانیم آنها را به دو نوع برقی و گازی تقسیم بندی کنیم.

·         در نوع برقی  همانطور که از اسمش پیداست با انرژی برق کار به دلیل قدرت بالایی که دارد غذا را در مدت بسیار کمی آماده می کند ظاهر این نوع اجازه بسیار مدرن است و صفحه دیجیتال و لمسی دارد ولی به دلیل بالا بودن هزینه برق از این اجاق گاز زیاد استفاده نمی شود و به عبارت دیگر استفاده از این اجاق گاز مرقون به صرفه نیست .

·         نوع گازی آن بسیار پرطرفدار تر است زیرا از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند و دارای دستگیره برای کم و زیاد کردن شعله ها هستند.

از نظر جنس

گازهای رومیزی یا توکار به انواع مختلف زیر دسته بندی می شود

     اجاق گاز صفحه سرامیکی

اجاق گاز سرامیکی همانطور که از نامش پیداست از یک صفحه سرامیکی ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و شکسته‌شدن دارد سطح روی اجاق گاز را می توانیم با دست مال مرطوب تمیز کرد .

     اجاق گاز صفحه شیشه ای

متریال استفاده شده در این نوع اجاق گاز از جنس شیشه نشکن است شیشه به کار برده شده در ساخت این اجاق گاز  مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد به راحتی تمیز می شود و لکه های روغن و چربی روی آن باقی نمی ماند

اجاق گاز صفحه استیل

این نوع اجاق گازها از صفحه استیل ساخته شده‌اند و در دو نوع آجدار و ساده موجود می باشند نوع ساده و صاف آن به راحتی تمیز می شود ولی ممکن است خش بیفتد ولی نوع اج دار آن که نسبتاً کدر تر هست و تمیز کردن آن کمی سخت است ضد خش هستند لازم به ذکر است که این نوع گاز توکار طرفداران بسیار زیادی دارد.

با توجه به موارد گفته شده در بالا در انتخاب گاز باید موارد زیر را رعایت کنبم:

·         نوع اجاق از نظر برقی و گازی بودن که نوع گازی آن به دیل ارزام بودن گاز در کشورمان اقتصادی تر است و همینطور تنظیم شعله راحت تر است.

·         جنس اجاق که می توانید بنا به سلیقه خودتان یکی از آنها را انتخاب نمایید

·         ندازه اجاق است که اگر تنها زندگی می کنید 2 شعله مناسب است اگر خانواده 3 با 4 نفری هستید بهتر است از نوع 4 شعله آن استفاده نمایید

·         برند اجاق گاز نیز یکی از عواملی است که بیشتر در قیمت اجاق گازها تاثیر دارد و با توجه به بودجه هود می توانید یکی از انواع برندهای موجود را انتخاب نمایید

شیشه اجاق گاز تکنو
شیشه اجاق گاز بوش
شیشه اجاق گاز رزگاز
شیشه اجاق گاز غنچه
شیشه اجاق گاز روبینا
شیشه اجاق گاز تاکنو
شیشه اجاق گاز اخوان
شیشه اجاق گاز استیل البرز
شیشه اجاق گاز دنپاسر
شیشه اجاق گاز فافا
شیشه اجاق گاز رمگا
شیشه اجاق گاز آزشنه
شیشه اجاق گاز کن
 
شیشه اجاق گاز آسیاتک
شیشه اجاق گاز داتیس
شیشه اجاق گاز اسنوا
شیشه اجاق گاز آلتون
شیشه اجاق گاز نیک کالا
شیشه اجاق گاز هاردستون
شیشه اجاق گاز نوژن
شیشه اجاق گاز رز گاز
شیشه اجاق گاز بیمکث
شیشه اجاق گاز مایرباخ
شیشه اجاق گاز لوفرا
شیشه اجاق گاز کندی
شیشه اجاق گاز بکو
شیشه اجاق گاز هافنبرگ
شیشه اجاق گاز مجیک
 
و…
و تمامی برندهای ایرانی و خارجی و
متفرقه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *