اجاق گازهای بدون صفحه پیت PITT، یکی از جدیدترین تکنولوژی های گازهای صفحه‌ای است. در این سیستم، خبری از صفحه استیل یا شیشه نیست و شما با یک اجاق گاز یکپارچه که سراسر کابینت شما را در بر می گیرد طرف هستید. این گازها طرحی مدرن همراه با ظاهری مینیمال به آشپزخانه شما می دهند به طوریکه حتی دیدن عکس های دکوراتیو آن بسیار آرامش بخش و لذت بخش است.

در ویدئو زیر می توانید ویدئویی از نحوه قرارگیری این گازها داخل کابینت را مشاهده کنید:

کابینت مناسب پیت

صفحه این گازها همان صفحه کابینت است به همین دلیل باید صفحه کابینت شما مقاومت کافی برای پشتیبانی از این گازها را دارا باشد. این اجاق گازها باید بر روی صفحه هایی از جنس سنگ گرانیت، کوارتز یا سرامیک با ضخامت حداقل 12 میلی متر نصب شوند. با توجه به اینکه جنس کابینت باید به گونه ای باشد که تحمل حرارتی بالایی داشته باشد پس نصب این مدل گازها بر روی صفحات ام دی اف امکان پذیر نیست.

طراحی گازهای پیت

طراحی این گازها زمانی اتفاق افتاده که بسیاری از مصرف کنندگان گازهای صفحه ای، از فضای محدود گازهای خود رضایت کافی نداشتند. دراجاق گازهای بدون صفحه فاصله بین شعله ها حدود 8 سانتی متر بیشتر از گازهای صفحه ای می باشد پس این گازها علاوه بر نامحدود بودن فضای کلی، فاصله بین شعله ها هم زیاد است.

مزیت گازهای پیت

مزیتی دیگری که گازهای پیت PIIT نسبت به گازهای صفحه ای دارند این است که دیگر خبری از شکستن صفحه شیشه ای گاز نیست و مثل گازهای صفحه استیل هم دچار سوختگی یا سیاهی نمی شوند.
این اجاق گازها به دلیل یکپارچگی و گستردگی به شما انعطاف بیشتری در آشپزی می دهد و شما به راحتی می توانید چند ظرف بزرگ را روی شعله ها قرار دهید و هم زمان در کنار اجاق گاز خود شروع به تهیه مواد غذایی دیگر کنید. این روش به شما کمک می کند که در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید.

مینیمالیستی گازهای پیت

اجاق گازهای پیست دارای طراحی مینیمال هستند و با یکپارچگی که در کابینت شما ایجاد می کند از آن فضای سنتی و درهم جلوگیری می کند و به آشپزخانه شما حس و حال مدرن همراه با مینیمالیستی می دهد.

استانداردهای اجاق گاز پیت

این مدل گازها توانستند تمامی استانداردهای لازم را برای نصب در منازل دریافت کرده اند و شما میتوانید با خیالی راحت این گازها را خریداری و در منزل خود نصب کنید.

خرید گازهای پیت

خرید این گازهای بدون صفحه  از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیستند چون باید متریالی که برای ساخت آنها استفاده شود سنگ یا گرانیتی باشد و به همین دلیل این گازها یک کالا لوکس محسوب می شوند.

پیت القایی

برخی از گازهای بدون صفحه ای پیت به صورت برقی طراحی شده اند که گرمایشی دقیق و هوشمند را برای شما به همراه می آورند. فناوری القایی موجب می شود که زان پخت شما سریع تر شود و همچنین با تنظیمات الکترونیک این دستگاه ها شما دقیقا بر روی شدت گرما و زمان آن کنترل دارید.

نظافت پیت

 سطح صاف اجاق گاز پیت تمیز کردن را آسان می کند. بدون هیچ شکاف یا دستگیره ای، لکه ها و ریزش ها را می توان به راحتی پاک کرد و محیط آشپزی بهداشتی را تضمین می کند.

بهره وری انرژی در پیت

اجاق های پیت با در نظر گرفتن بهره وری انرژی طراحی شده اند. فناوری القایی به کار رفته در این اجاق‌ها تضمین می‌کند که گرما مستقیماً به ظروف پخت و پز منتقل می‌شود و اتلاف گرما را به حداقل می‌رساند و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه های شما در قبوض آب و برق می شود، بلکه به آشپزخانه ای سبزتر و پایدارتر کمک می کند.

پایان

اجاق‌های پیت ترکیبی عالی از سبک، عملکرد و عملکرد را ارائه می‌دهند. آنها با طراحی شیک، ویژگی‌های نوآورانه و کارایی انرژی، افزودنی ارزشمند برای هر آشپزخانه مدرن هستند. چه یک سرآشپز حرفه ای باشید و چه یک آشپز خانه پرشور، اجاق های اجاق گاز پیت می توانند تجربه آشپزی شما را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهند. سرمایه گذاری روی یک اجاق گاز Pitt را در نظر بگیرید تا از مزایای کنترل پخت دقیق، انعطاف پذیری و یک مرکز آشپزخانه از نظر بصری خیره کننده بهره مند شوید.

گاز استیل به شیشه
تبدیل گاز شیشه ای به استیل
شیشه رومیزی
تعویض صفحه شیشه ای اجاق گاز