تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز در شهرک اکباتان

تمامی ساکنین غرب تهران

برای تعمیر اجاق گازهای رومیزی و فر 

( همراه با ضمانت نامه کتبی)

با شـــــماره

4856 6670 021

 تـــماس بـــگیرید.

تعمیر اجاق گاز در شهرک اکباتان

تعـمیر انواع اجـاق گـازهای رومـیزی و فـر در محـل غـــرب تـهران

“با قطعات وارداتی همراه با شش ماه ضمانت نامه کتبی”

اگر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و به دنبال تعمیرکارانی حرفه ای و پشتیبانی قوی، 

همراه با قطعات ضمانت دار هستید با خیال آسوده با ما در تماس باشید

 

 

 مقاله آموزشی جهت عیب یابی اجاق گاز

چرا فندکی کار نمی کند؟

اگر فندکی های شما کار نمی کند یا ضعیف عمل میکند:

1-       ترانس اجاق گاز باید عوض شود چون یا سوخته یا اتصالی دارد (در برخی مواقع عمر ترانس به پایان رسیده است)

2-      کلیدهای زیر شیراجاق گاز از کار افتاده اند به همین دلیل باید این کلیدها عوض شوند تا اتصال برقرار شود.

3-     عمر سر فندکی ها به پایان رسیده است.

4-      شیر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و باید تعویض گردد.

چرا شعله ها ثابت نمی مانند؟

1-       اشکال از ترموکوبل میتواند باشد.

2-      در مرحله بعد، مشکل میتواند از ببین باشد.

3-     اگر با تعویض ترموکوبل و ببین مشکل حل نشد باید به سراغ تعویض شیرگاز برویم.

4-      در مرحله آخر نیز باید سرشعله ها تعویض و گاز سرویس کامل شود.

چرا شعله اجاق گاز کم یا نامنظم شعله می دهد؟

1-       در مرحله اول همان شعله سرویس کامل می شود.

2-      اگر با سرویس مشکل حل نشد باید لوله های داخلی گاز عوض یا سرویس شوند.

و در مرحله آخر، ممکن است شیر دچار مشکل شده باشد و باید شیر تعویض گردد.

نکات نصب اجاق گاز

1-       از نصب اجاق گاز در محیط‌های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست خودداری کنید.

2-      اجاق را در مسیر وزش باد نصب نکنید.

3-     بر روی محل اتصال دو سر شیلنگ به لوله کشی گاز اجاق باید از بست مناسب استفاده شود.

4-      طول شیلنگ نباید از ۱٫۵ متر بیشتر باشد و شیلنگ مخصوص گاز باشد.

5-     پس از نصب اجاق گاز با کف صابون محل اتصال دو سر شیلنگ را از نظر نشت گاز تست نمایید.

6-     از سر رفتن غذا بر روی اجاق جلوگیری نمایید.

7-     هنگام شستشوی سینی‌های اطراف مشعل‌ها از سیم ظرفشویی استفاده نکنید. برای این منظور از پارچه نم‌دار همراه با مواد شوینده مخصوص اجاق گاز استفاده کنید و پس از آن سینی را خشک نمایید.

 

 

 

تعمیر اجاق گاز در شهرک اکباتان شهرک اکباتان

تعمیر گاز رومیزی در اکباتان

تعمیر اجاق گاز در غرب تهران پرسشی که برای بسیاری از کاربران وجود دارد، این است که شهرک اکباتان منطقه چند است و شهرک اکباتان کجاست؟ تعمیر اجاق گاز سینجر درباره این سؤال باید گفت که شهرک اکباتان در محدوده ناحیه ۶ شهرداری منطقه ۵ تهران قرار دارد. شهرک اکباتان از محله‌هایی است که در جنوب بزرگراه شیخ فضل الله نوری قرار دارد. این شهرک از شمال با بزرگراه شیخ فضل الله نوری، تعمیر اجاق گاز صنعتی از غرب با خیابان صنایع هوایی، از شرق با خیابان نفیسی و از جنوب با بزرگراه لشگری محدود شده است و با محله‌های بلوار فردوس، تعمیر اجاق گاز محله سازمان برنامه، تعمیر اجاق گاز محله بیمه، تعمیر اجاق گاز محله شهرک آزادی و تعمیر اجاق گاز شهرک فرهنگیان و از جنوب با فرودگاه مهرآباد مجاورت دارد.

 

تعمیر اجاق گاز قدیمی در اکباتان

 تعمیر اجاق گاز صنعتی رحمان گلزار مالک و سرمایه‌گذار شهرک اکباتان تهران بود. رحمان گلزار معمار مشهور ایرانی بود که در آن زمان ساخت و ساز‌های لوکسی را در مناطق مختلف تهران انجام می‌داد. اولین بار در سال ۱۳۴۵ بود که رحمان گلزار به فکر ساخت شهرکی بزرگ و استثنایی افتاد. رحمان گلزار خانه‌ای را در خیابان آبان به مبلغ یک میلیون تومان فروخت و در ازای دویست هزار تومان از وجه آن تعمیر اجاق گاز سینجر ، زمینی به متراژ ۱۰۰ هزار متر مربع را در محل فعلی شهرک اکباتان که در آن باشگاه‌های پاس و اکباتان قرار دارند را از خریدار خانه دریافت کرد. نمایندگی اخوان در اکباتان او پس از خرید این زمین بزرگ به فکر ساخت شهرک اکباتان افتاد، تعمیر اجاق گاز در اکباتان اما برای تحقق رویا‌های خود، به زمینی بیش از این‌ها احتیاج بود. در کنار زمین رحمان گلزار، زمین دیگری با ابعاد بزرگتر بود که متعلق به شخصی به نام نظام السلطنه از رجال قاجار بود. نظام السلطنه مافی از ملاک بزرگ تهران بود. زمین‌های مهرآباد و جنت آباد از جمله دارایی‌های بزرگ نظام السلطنه مافی بودند. او فردی خیر بود و آثار خیریه او هنوز با نام نظام مافی در مناطق تعمیر اجاق گاز مهرآباد و جنت آباد وجود دارند. هنرستان نظام مافی در مهرآباد و درمانگاه و مسجد نظام مافی در جنت آباد از جمله تعمیر گاز رومیزی این مکان‌های خیریه هستند.

 

تعمیر اجاق گاز در غرب تهران رحمان گلزار با پیشکار او تماس گرفت و مقرر شد تا با او دیداری در پاریس داشته باشند. اما مهندس دیگر پولی برای این خرید بزرگ نداشت. او دوستی به نام عباس مس فروش داشت که ویلای زیبایی برای او ساخته بود. موضوع را با او درمیان گذاشت. تعمیر اجاق گاز صنعتی عباس مس فروش در این کار استخاره کرد و استخاره خوب آمد. او چکی به مبلغ پنج میلیون تومان به مهندس جوان داد تا در این کار شریک

مهندس باشد و مهندس نیز با سرعت به دیدن نظام السلطنه مافی در پاریس رفت. منزل نظام السلطنه مافی در خیابان Avenue Foch، تعمیر اجاق گاز در اکباتان یکی از خیابان‌های بسیار زیبای پاریس بود. نمایندگی اخوان در اکباتان  مهندس گلزار در هنگام ورود به این خیابان بود که طرح اولیه شهرک اکباتان در ذهن او خطور کرد و‌ایده شهرک را از روی این خیابان برداشت. در هنگام ملاقات مهندس گلزار، ‌ایده و کار خود را برای نظام السلطنه مافی توضیح داد تا توانست او را نیز برای فروش زمین متقاعد کند و کار فروش زمین به مبلغ پنج میلیون تومان به سرانجام رسید‌.

 

تعمیر اجاق گاز در غرب تهران

 

تعمیر اجاق گاز سینجر ساخت شهرک اکباتان آغاز شد و اولین واحد‌های شهرک اکباتان در فاز اول آن در سال ۱۳۵۶ به متقاضیان و خریداران شهرک انجام شد. اما با وقوع انقلاب اسلامی، عملیات ساخت شهرک متوقف شده و بخش‌هایی از

تعمیر اجاق گاز صنعتی فاز‌های شهرک اکباتان که اغلب در فاز ۲ بودند نیمه ساخت باقی ماند. در جریان انقلاب، از مهندس گلزار سلب مالکیت شد و شرکت نوسازی تعمیر گاز رومیزی و عمران اکباتان مسئولیت تکمیل پروژه را بر عهده گرفت. واحد‌های باقی مانده از طریق قرعه کشی به اشخاص حقیقی واگذار شد و کار ساخت شهرک ادامه یافت تا در اوایل دهه هفتاد فاز سوم شهرک نیز تکمیل شده و به افراد متقاضی، واگذار شد. تعمیر اجاق گاز در غرب تهران در جریان تکمیل پروژه در بعد از انقلاب بسیاری از طرح‌های تجاری و رفاهی شهرک حذف شدند و باید گفت که پروژه اجرا شده با طرح اولیه در بخش‌های خدماتی و رفاهی آن دارای تفاوت‌هایی است.

 

تعمیر اجاق گاز در سعادت آباد 

مشخصات شهرک اکباتان از نظر طراحی و ساخت دارای تعمیر گاز رومیزی امکانات و مشخصات منحصر به فردی است که به خصوص در زمان ساخت پروژه در ایران و حتی در بسیاری از کشور‌های آسیایی منحصر به فرد بود. این مشخصات برخی به نوع طراحی و برخی در نوع سازه و امکانات آن باز می‌گردد.

نمایندگی اخوان در اکباتان تحمل ۹ ریشتر زلزله از خصوصیات شهرک اکباتان است که این شهرک را از همتایان خود جدا کرده است. در زمان ساخت شهرک اکباتان هیچ شهرکی با این قابلیت در کشور ساخته نشده بود.

عمر مفید سازه‌های شهرک اکباتان ۳۰۰ سال برآورد شده است که چنین عمری در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

تعمیر اجاق گاز در اکباتان فضای سبز بسیار گسترده از خصوصیات بسیار خوب تعمیر اجاق گاز شهرک اکباتان است. شهرک اکباتان از معدود پروژه‌هایی در سطح دنیاست که ۱۰۰ درصد ساخت آن را ساختمان و ۱۰۰ درصد ساخت آن را فضای سبز تشکیل می‌دهد. به گفته مهندس رحمان گلزار در این شهرک ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مربع ساختمان و ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مربع فضای سبز وجود دارد و این مورد از تعمیر اجاق گاز صنعتی خصوصیات شهرک اکباتان است.

وجود استاندارد‌های مختلف در ساخت شهرک اکباتان مانند نورگیری کافی سازه، سیستم شوتینگ، وجود رایزر‌هایی اختصاصی و پله‌های ویژهٔ فرار از امکانات منحصر به فرد اکباتان در زمان خود بودند که شهرک اکباتان را تبدیل به پروژه‌ای منحصر به فرد کرده بود.

تعمیر اجاق گاز سینجر ساخت شهرک بر روی ستون‌ها این امکان را به شهرک می‌دهد تا هوای آلوده را از میان سازه‌ها عبور داده و آلودگی را از شهرک دور کند.

 

تعمیر اجاق گاز فردار در اکباتان

فاز ۲ شهرک اکباتان شامل ۱۹ بلوک است. بلوک‌های فاز ۲ به صورت زوج و فرد و با بهترین استاندارد‌های ممکن در جهت شمالی و جنوبی ساخته شده است. تعمیر اجاق گاز در غرب تهران فاز ۲ اضافه بر تمام مزایای ۲ فاز دیگر این شهرک مانند مقاومت ۹ ریشتری در مقابل زلزله، تأسیسات و رایزر بسیار کارآمد، شوتینگ‌های استاندارد زباله، پارکینگ‌های بسیار بزرگ و جادار، دو سری پله‌های فرار عریض، سرانه فضای سبز پهناور و نورگیری عالی، به صورت آپارتمان‌های دوبلکس و در تیپ‌هایی متفاوت و بسیار متنوع ساخته شده‌اند. جالب است بدانید اولین و بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی، رفاهی، تجاری، تعمیر اجاق گاز صنعتی فرهنگی، ورزشی و گردشگری ایران در این بلوک ساخته شد. مجتمع تفریحی بلوک ۲ شهرک اکباتان که با مشارکت یک شرکت مالزیایی در روبروی فاز ۲ شهرک ساخت شده‌است و نمایندگی اخوان در اکباتان اولین پیست پاتیناژ کشور نیز در این بلوک ساخته شد. بلوک ۳ این فاز شهرک اکباتان توسط تعاونی مسکن دانشکده فنی دانشگاه تهران ساخته شد. تعمیر اجاق گاز در غرب تهران و بلوک ۵ آن نیز توسط تعاونی مسکنی ساخته شد که وابسته به دولت آن زمان بود. این بلوک‌ها به جز ظاهر خود وجه تشابه دیگری با باقی بلوک‌ها ندارند. یکی از تفاوت‌های بلوک ۵ این است که این بلوک تنها بلوکی از شهرک اکباتان است که دارای استخر سونا و جکوزی است. فاز ۲ به جهت تأمین امکانات رفاهی دارای ۳ بازارچه و ۵ مدرسه درون خود است.

تعمیر اجاق گاز صنعتی آپارتمان‌های شهرک اکباتان بر پایه تیپ‌بندی در فاز‌های مختلف ۱ تا ۳ دارای رده‌بندی مخصوص به خود هستند. در فاز ۱ و ۳ شهرک اکباتان آپارتمان‌ها بر اساس الفبای لاتین نامگذاری شده‌اند.

 

تعمیر اجاق گاز صنعتی در اکباتان

شهرک اکباتان در زمان خود یکی از ایمن‌ترین شهرک‌ها و پروژه‌ها در ایران بود. تعمیر اجاق گاز شهرک اکباتان توانایی مقابله با زلزله ۹ ریشتری را دارد و از این نظر در زمان خود و حتی در میان سازه‌های جدید کم نظیر است. یکی از دلایل محبوبیت شهرک اکباتان موضوع ایمنی آن در مقابل بلایای طبیعی مانند زلزله است.

نمایندگی اخوان در اکباتان شهرک اکباتان از دسترسی‌های بسیار مناسبی برخوردار است. بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری، بزرگراه ستاری و بزرگراه لشگری از جمله مسیر‌های اصلی دسترسی به شهرک اکباتان هستند. همچنین این بزرگراه‌ها امکان دسترسی اکباتان را به بسیاری از مناطق همجوار فراهم می‌کنند.

ساکنین اکباتان برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی می‌توانند از بزرگراه لشگری، خیابان صارمی و بزرگراه فهمیده استفاده کنند. همچنین پایانه آزادی در مجاورت تعمیر اجاق گاز در اکباتان امکان استفاده ساکنین این منطقه را به اتوبوس‌های بی‌آر تی فراهم می‌کنند.

 

تعمیر اجاق گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز سینجر با وجود مترو اکباتان، امکان دسترسی ساکنین شهرک به مترو فراهم شده است و از این نظر می‌توان گفت که اکباتان دارای مترو اختصاصی است‌.

بافت جمعیتی غالب در شهرک اکباتان را بیشتر بافت جمعیتی از کارمندان و مدیران دولتی و خصوصی در رده‌های متوسط تشکیل می‌دهد. این بافت از ابتدای ساخت شهرک تاکنون در اکباتان وجود داشته و باعث شده است تا بافت جمعیتی تقریباً یک دستی نمایندگی اخوان در اکباتان در این شهرک ایجاد شود. البته در دو دهه اخیر، این بافت دچار تغییراتی شده است و صاحبان کسب و کار‌ها و شرکت‌های خصوصی نیز به این شهرک ورود کرده‌اند، اما هنوز بافت جمعیتی کلی این شهرک حفظ شده است.

تعمیر گاز رومیزی شهرک اکباتان از جمله طرح‌هایی است که به شکلی اصولی ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است. در ساخت این شهرک، مراکز خرید و فروشگاه‌های بسیاری دیده شده است تا نیاز‌های اولیه ساکنین را برآورده سازد. اما امروزه مراکز خرید اکباتان نمایندگی اخوان در اکباتان پیشرفت چشمگیری داشته و با احداث مگامال تهران و فروشگاه رفاه در مجاورت این شهرک، مراکز خرید اکباتان توسعه پیدا کردند.

 

تعمیر گاز در اکباتان

در طراحی شهرک اکباتان امکانات رفاهی متعددی دیده شده است و این امکانات به ساکنین این شهرک کمک می‌کند تا نیاز‌های تعمیر اجاق گاز صنعتی اساسی و روزانه خود را از داخل شهرک تأمین کنند. این نکته‌ای است که در ساخت شهرک‌های جدید با هیچ عنوان رعایت نمی‌شود و همین نکات زندگی را برای بسیاری از شهرک نشینان جدید مشکل کرده است. نمونه بارز این عدم توجه را می‌توان در برج‌های تعمیر اجاق گاز شهرک راه آهن دید که در اطراف آن‌ها گاه تا نمایندگی اخوان در اکباتان شعاع بیش از یک تا دو کیلومتر حتی نانوایی و یک سوپرمارکت نیز وجود ندارد. شهرک اکباتان اما با وجود مدارس و تجاری‌های متعدد دارای شرایط بسیار خوبی برای زندگی است.

شهرک اکباتان نیز به مانند بسیاری از محله‌های شهر تهران اسیر مشکلات ناشی از شهرنشینی و افزایش بی‌رویه جمعیت تهران شده است. بخشی از مشکلات شهرک اکباتان عبارتند از:

تعمیر اجاق گاز در اکباتان تعدی و طرح توسعه مجتمع مگامال تهران به زمین‌ها و فضای سبز شهرک اکباتان که این مورد با اعتراض ساکنین شهرک اکباتان مواجه شده است‌. استدلال اعضای شورایاری شهرک اکباتان در این مورد این بود که توسعه مجتمع مگامال تهران فضای سبز و تنفسگاه تعمیر اجاق گاز سینجر شهرک را تهدید کرده و بار ترافیکی شهرک را تا حد غیر قابل تحمل بالا می‌برد.

عدم همکاری شهرداری در نظافت محیط داخلی شهرک به بهانه قانون شهرک‌ها از دیگر مشکلات شهرک اکباتان است. استدلال هیئت مدیره شهرک اکباتان و شورایاری این شهرک نیز آن است که مسیر‌های تردد داخلی شهرک اکباتان منحصر به ساکنین شهرک نبوده و این شهرک به تردد‌ها تعمیر اجاق گاز در غرب تهران و مسافران عبوری از این شهرک نیز سرویس داده و شهرداری می‌بایست وظایف خود را در این حوزه انجام دهد تعمیر گاز رومیزی.

 

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *