/ توسط کازشناس فنی / متفرقه / / 0 دیدگاه

تعمیر مایکروفر سولاردم صادقیه

تمامی ساکنین غرب تهران

برای تعمیر مایکروفر و سولاردم 

 ( همراه با ضمانت نامه کتبی)

با شـــــماره

4856 6670 021

 تـــماس بـــگیرید.

 

تعمیر مایکروفر صادقیه

تعمیر مایکروفر محله صادقیه از نمايندگي ماكروفر پاناسونيك شمال با بزرگراه جلال آل احمد، آز جنوب با بزرگراه شیخ فضل الله، خیابان طرشت شمالی و بزرگراه فهمیده از شرق با تعمیر ماکروفر پاناسونیک خیابان صحرایی، خیابان گلاب، تعمیر ماکروفر سامسونگ میدان صحرایی، خیابان دستبند غربی و بزرگراه یادگار امام و از غرب با بزرگراه جناح، نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ بزرگراه آیت الله کاشانی، خیابان فلکه دوم تعمیر مایکروفر کنوود صادقیه، خیابان شالی و بزرگراه اشرفی اصفهانی محدود شده است . محله صادقیه با محله‌های ‌شهرک آزمایش، محله مرزداران، تعمیر مایکروفر محله فردوس، محله آپادانا، محله ستارخان، تعمیر مایکروفر محله طرشت، محله اباذر و محله دریان نو مجاور است.

 

تعمیر سولاردم صادقیه

تعمیر مایکروفر محله صادقیه در مجاورت رود دره تعمیر مایکروفر پونک قرار داشت. این امر باعث شده بود در گذشته های دور باغداری و کشاورزی در این محله رونق خاصی داشته باشد. محله صادقیه در بین سه محله طرشت ، پونک و کن قرار گرفته بود و متاثر از وضعیت این مناطق بود. باغات صادقیه نیز کم از باغات طرشت نبود. شاید بتوان نمايندگي ماكروفر پاناسونيك صادقیه را جزئی از محله طرشت قدیم محسوب کرد. یکی از مسیرهای پر تردد تهران قدیم به سمت امامزاده داود از تعمیر ماکروفر پاناسونیک محله صادقیه عبور می کرد و این اتفاق تعمیر ماکروفر در منزل باعث شد تا این منطقه برای زوار امامزاده داود منطقه ای آشنا باشد. امامزاده داود دو جاده بسیار پرتردد داشت. تعمیر ماکروفر سامسونگ جاده فرحزاد و جاده سولقان مسیرهای دسترسی به امامزاده داود بودند. صادقیه برای هر دوی این مسیرها نقشی پر رنگ داشت.

تعمیر مایکروفر صادقیه در محل

در دهه سی بود که ساخت و سازها در صادقیه آغاز شد. خیابن های اصلی تعمیر مایکروفر محله صادقیه تشکیل شد و میدان هایی نیز برای تعمیرات مایکروفر در تهران این منطقه در نظر گرفته شد. دو میدان اصلی برای دسترسی مطلوب این محله در نظر گرفته شده بود که بعدها این دو میدان به نام های فلکه اول نمايندگي ماكروفر پاناسونيك آریا شهر و فلکه دوم تعمیر مایکروفر کنوود آریا شهر مشهور شدند. برای نامگذاری این منطقه که منطقه ای با شهرسازی جدید بود نام آریاشهر را انتخاب کردند. در دهه 40 با تصویب قانون اصلاحات ارضی ، منطقه صادقیه نیز مانند مناطق دیگر تهران شروع به رشد و جذب مهاجرت ها کردند. این روند مهاجرت تاثیر بسیار زیادی در ساخت و سازهای محله صادقیه گذاشت.

 

نمایندگی تعمیر مایکروفر صادقیه

ساخت برج تعمیر مایکروفر آزادی اتفاق بزرگ دیگری بود که محله صادقیه را توسعه داد. میدان آزادی معبری بزرگ برای تعمیر ماکروفر سامسونگ غرب تهران محسوب می شد. محله صادقیه درست در بین مسیر میدان آزادی به مناطق پونک و فرحزاد قرار گرفته بود. بزرگراه محمد علی جناح برای تردد آسانتر این مسیر ساخته می شود و این مسیرهای پر تردد ، روند شهر نشینی در صادقیه را سرعت می دهد. در اواخر دهه 40 و دهه 50 ساخت و سازها در حاشیه مسیر بزرگراه جناح سرعت می گیرد. فلکه دوم صادقیه نیز متاثر از همین اتوبان سازی ها شکل جدید خود را به دست می آورد.

 

نمایندگی سولاردم صادقیه

پس از انقلاب اسلامی نام محله تعمیرات مایکروفر در تهران آریا شهر به محله صادقیه تغییر می کند. با تاثیر از تحولات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی جمعیت بسیار زیادی به تهران مهاجرت می کنند. تعمیر ماکروفر پاناسونیک محله صادقیه که یکی از محلات خوش آب و هوای تهران است از این تاثیرات بی بهره نمانده و رشد چشمگیر مهاجرت را تجربه می کند. خیابان های تعمیر مایکروفر ستارخان و نمايندگي ماكروفر پاناسونيك خیابان گلاب شکل امروزی را به خود می گیرند و بسیاری از باغات صادقیه نیز برای این ساخت و سازها از بین رفته و تبدیل به خانه های مسکونی می شود. این تحولات تا امروز نیز ادامه داشته تا تعمیر ماکروفر سامسونگ محله صادقیه را به شکل امروز خود درآورده است.

محله صادقیه برای دسترسی به بسیاری از شریان های اصلی شهر تهران بسیار مناسب است. بزرگراه یادگار امام ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بزرگراه تعمیر مایکروفر محمد علی جناح ، بزرگراه جلال آل احمد و بزرگراه شهید فهمیده از شریان های اصلی غرب تهران هستند که همگی در مجاورت محله صادقیه قرار دارند.

 

محله صادقیه دسترسی بسیار مناسبی نیز به مترو دارد. خط 1 مترو تهران و خط 2 مترو تهران و همچنین خط 5 مترو تهران ، همگی از ایستگاه متروی تعمیر ماکروفر پاناسونیک صادقیه عبور می کنند و به همین دلیل این صادقیه یکی از بهترین دسترس ها به متروی تهران را دارد.

 
·         تعمیر مایکروفر شهرک دریا
·         تعمیر مایکروفر تهرانسر غربی
·         تعمیر مایکروفر تهرانسر شرقی
·         تعمیر مایکروفر باشگاه نفت
·         تعمیر مایکروفر تهرانسر مرکزی
·         تعمیر مایکروفر شهرک پاسداران
·         تعمیر مایکروفر تهرانسر شمالی
·         تعمیر مایکروفر شهرک آزادی
      

مراکز خرید بسیار زیادی در محله صادقیه وجود دارد. بزرگترین این بازارها بازار نمايندگي ماكروفر پاناسونيك سنتی ستارخان ، برج گلدیس صادقیه هستند.

 

تعمیر مایکروفر کنوود برج گلدیس، مرکز خرید بزرگی در ۱۳ طبقه است . برج گلدیس در فلکه دوم صادقیه واقع شده و امروزه به یکی از نمادهای محله صادقیه تبدیل شده است. تعمیر ماکروفر پاناسونیک طبقه منفی یک، همکف و اول برج گلدیس تجاری، نمایندگی سولاردم ال جی طبقه دوم فضای اختصاص‌یافته برای رستوران و طبقات سوم تا سیزدهم اداری هستند.

خیابان خسرو یکی دیگر از خیابان های معروف صادقیه است. تعمیر ماکروفر سامسونگ خیابان خسرو از بلوار گلاب شروع شده و تا خیابان سازمان آب امتداد دارد. میدان تره بار صادقیه در خیابان خسرو قرار دارد.

خیابان سازمان آب از خیابان های بزرگ محله تعمیرات مایکروفر در تهران صادقیه است. خیابان سازمان آب از بزرگراه یادگار امام تا بزرگراه اشرفی اصفهانی امتداد دارد. خیابان تعمیر مایکروفر سازمان آب نسبت به خیابان ستارخان خلوت تر بوده و محیط مسکونی خوبی دارد. اولین فلافل فروشی های معروف تهران در خیابان سازمان آب صادقیه افتتاح شدند و هنوز برخی از این فلافلی ها در این خیابان کسب و کار پر رونقی را دارند.

نمایندگی سولاردم غرب تهران

فلکه اول صادقیه اولین میدان محله صادقیه است. نام قدیمی این میدان فلکه اول تعمیر مایکروفر آریا شهر بود که با تغییر نام محله آریا شهر به صادقیه نام این فلکه نیز به فلکه اول صادقیه تغییر کرد. فلکه اول صادقیهیکی از مهمترین میدان های نمايندگي ماكروفر پاناسونيك محله صادقیه است. نام نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ قدیمی این میدان فلکه اول آریا شهر بود که با تغییر نام محله آریا شهر به صادقیه ، نام این فلکه نیز به فلکه اول صادقیه تغییر کرد. فلکه اول آریاشهر ، مهمترین میدان تعمیر مایکروفر کنوود صادقیه است. فلکه اول آریاشهر تقاطع مهمی است که خیابان های ستارخان ، خیابان رحیمی و خیابان گلناز دهم را به یکدیگر متصل می کند. تعمیر ماکروفر در منزل فلکه اول آریاشهر از طریق دو خیابان خیابان رحیمی و خیابان گلناز ، خیابان ستارخان را به خیابان های سازمان آب در شمال خیابان ستارخان و خیابان گلاب در جنوب خیابان ستارخان متصل می کند و اهمیت فلکه اول آریاشهر در اتصال تمامی این خیابان ها در مرکز محله آریاشهر است

 

نمایندگی تعمیر مایکروفر غرب تهران

فلکه دوم صادقیه مهمترین و تعمیر ماکروفر پاناسونیک بزرگترین ورودی محله صادقیه است. فلکه دوم صادقیه تقاطع خیابان های معروف تعمیرات مایکروفر در تهران ستارخان ، خیابان آیت الله کاشانی ، تعمیر مایکروفر بلوار اشرفی اصفهانی و بزرگراه جناح است. فلکه دوم صادقیه مهمترین و بزرگترین ورودی محله صادقیه است. فلکه دوم صادقیه تقاطع خیابان های معروف ستارخان ، خیابان آیت الله کاشانی ، بلوار اشرفی اصفهانی و بزرگراه جناح است. فلکه دوم آریاشهر اما ، مهمترین تقاطع ورودی به محله آریاشهر است. فلکه دوم آریا شهر تقاطع بسیار مهمی است ، چرا که مهمترین تقاطع بین محله های غرب تهران است.


·         تعمیر مایکروفر شهرک فرهنگیان
·         تعمیر مایکروفر شهرک استقلال
·         تعمیر مایکروفر شهرک دانشگاه
·         تعمیر مایکروفر چیتگر شمالی
·         تعمیر مایکروفر چیتگر جنوبی
·         تعمیر مایکروفر ویلا شهر
·         تعمیر مایکروفر وردآورد
·         تعمیر مایکروفر شهرک غزالی
·         تعمیر مایکروفر شهرک شهرداری
·         تعمیر مایکروفر بزرگراه فتح
·         تعمیر مایکروفر تهرانسر
·         تعمیر مایکروفر شهرک ۲۲ بهمن
·         تعمیر مایکروفر شهرک دانشگاه شریف

 

 

فلکه دوم آریا شهر ، بزرگراه اشرفی اصفهانی را به خیابان های ستارخان و خیابان آیت الله کاشانی وصل کرده است. همچنین فلکه دوم آریا شهر چندین محله مهم مانند محله صادقیه ، محله بلوار فردوس ، محله اباذر ، محله مهران صادقیه ، محله نمايندگي ماكروفر پاناسونيك مرزداران و محله باغ فیض را به همدیگر متصل کرده است. با فاصله بسیار اندکی از فلکه دوم آریا شهر دو معبر مهم ، مانند خیابان سازمان آب و بزرگراه جلال آل احمد قرار دارند. تعمیر ماکروفر سامسونگ فلکه دوم اریا شهر ، مهمترین ورودی خیابان تعمیر ماکروفر پاناسونیک ستارخان و محله آریاشهر تهران است. مهمترین دسترسی ها و امکانات محله های صادقیه و بلوار فردوس و تعمیر مایکروفر کنوود خیابان آیت الله کاشانی در مجاورت فلکه دوم صادقیه قرار دارد. پایانه تاکسیرانی صادقیه ، مترو صادقیه ، بیمارستان سینا ، تعمیر ماکروفر پاناسونیک مجتمع تجاری گلدیس و بسیاری دیگر از مراکز کوچکتر در این میدان قرار دارند. فلکه دوم آریاشهر در نگاهی کلانتر در میانه میدان آزادی و میدان پونک قرار داشته و یکی از مهمترین مسیرهای ورودی به بزرگراه شهید نمایندگی سولاردم ال جی فهمیده و یا اتوبان تهران کرج است. به خصوص موضوع اتصال محلات شمال غرب تهران به اتوبان تهران تعمیر ماکروفر سامسونگ کرج در گذشته بسیار با اهمیت بوده است

 

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *