شیشه درب فر لوفرا
/ توسط کازشناس فنی / شیشه اجاق گاز / 4 دیدگاه

تعویض شیشه اجاق گاز لوفرا تهران

تعویض و نصب

شیشه های اجاق گاز ایتالیایی لوفرا

دوحالت شیشه های خم و تخت

 نصب در تهران 

و

 ارسال شیشه به شهرستان

شیشه لوفرا

 

شیشه های اجاق گاز لوفرا ایتالیا بسیار خاص هستند برای همین پیشنهاد می شود از شیشه های اصل این اجاق گاز فردار استفاده کنید تا بتوانید سال ها از خدمات این شرکت بهره ببرید.

 

شیشه درب فر اجاق گاز لوفرا

 

شرکت تهران آی پی تولیدکننده و واردکننده بهترین شیشه های درب فر در ایران است که علاوه بر شیشه های اجاق گاز لوفرا دیگر برندهای مثل شیشه اجاق گاز تکنو، شیشه تکنوگاز، شیشه اجاق گاز بوش، شیشه اجاق گاز ال جی و… را نیز در اختیار دارد و برای نصب در تهران و ارسال به شهرستان آماده می کند.

 

لوفرا یکی از برندهای اصیل ایتالیایی تولید لوازم خانگی که طرفدارهای زیادی تو سراسر دنیا داره. داخل ایرانم این اجاق گاز طرفدارهای زیادی داره که البته بیشتر مصرف کننده این اجاق گاز قدیمی ها هستند. این گاز قدیمی و اصیل نیاز به قطعات خاص خود دارد و اگر از قطعات داخلی استفاده شود کیفیت این اجاق گاز هم به کیفیت گازهای داخلی خواهد رسید!

 

 

شیشه خم اجاق گاز لوفرا 

 

داستان جالب شرکت لوفرا

شرکت لوفرا توسط دوبرادر ایتالیایی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا از بقایای جنگی گلدان درست می کردند! بله درست متوجه شدید!

رفته رفته این شغل آنها را به این فکر وا داشت که می توانند برای افرادی که در راه های دور افتاده هستند منقل یا اجاق های هیزمی بسازند. با علمی که آنها در این موضوع داشتند به راحتی توانستند بهترین آلیاژ را برای این اجاق های هیزمی طراحی کنند.

رفته رفته هم آنها اجاق گازهای لوفرا را تهیه کردند. شناخت آنها از استیل باعث شد که کیفیت های اجاق گازهای آنها با دیگر رقابایشان بالاتر باشد و همین امر موجب برتری و موفقیت آنها در تولید اجاق گاز شد.

یکی دیگر از دلایل موفقیت این اجاق گاز طراحی بی نظیر این محصول بود. همانطور که در عکس مشاهده می کنید این اجاق گازها علاوه بر طراحی منحصربه فرد دارای ویژگی های بسیار عالی برای یک اجاق گاز هستند که شما را از داشتن اجاق گازهای فردار دیگر متمایز می کند.

 

 

نصب شیشه فر تهران   

 

چرا اجاق گاز لوفرا

 

حتما این سوال برای شما مطرح شده که با وجود برند های مطرح تر و با کیفیت تر در بازار چرا اجاق گاز لوفرا بخریم؟ مگر اجاق گاز لوفرا چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارد؟ در این بخش قصد داریم تا با نگاه به نقاط قوت اجاق گاز های لوفرا ببینیم که آیا این محصولات ارزش خرید دارند؟

اجاق گاز های لوفرا مجموعه ای کامل از کارایی و طراحی هستند، به طوری که شما می توانید یک اجاق گاز همه فن حریف را با ظاهری جذاب در آشپزخانه خود جای دهید.

علاوه بر این اجاق گاز های لوفرا دارای خدمات پس از فروش مورد قبولی هستند که همین مسئله موجب می شود تا خیال شما از خرابی های در هنگام استفاده محصول راحت باشد.

 

 

4 دیدگاه

  • صانعی

    با تشکر از تیم حرفه ای تهران ای پی بابت نصب شیشه لوفرا

  • خ مقدم

    خواستم تشکر کنم ازتون بابت نصب شیشه لوفرا خیلی عالی بودن و خوش برخوردار

  • یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *