/ توسط کازشناس فنی / مناطق شهر / / 0 دیدگاه

تعمیر اجاق گاز در ایوانک

تمامی ساکنین غرب تهران

برای تعمیر اجاق گازهای رومیزی و فر 

( همراه با ضمانت نامه کتبی)

با شـــــماره

4856 6670 021

 تـــماس بـــگیرید.

تعمیر اجاق گاز در غرب تهران

تعـمیر انواع اجـاق گـازهای رومـیزی و فـر در محـل غـــرب تـهران

با قطعات وارداتی همراه با شش ماه ضمانت نامه کتبی 

اگر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و به دنبال تعمیرکارانی حرفه ای و پشتیبانی قوی، 

همراه با قطعات ضمانت دار هستید با خیال آسوده با ما در تماس باشید

مقاله آموزشی جهت عیب یابی اجاق گاز

چرا فندکی کار نمی کند؟

اگر فندکی های شما کار نمی کند یا ضعیف عمل میکند:

1- ترانس اجاق گاز باید عوض شود چون یا سوخته یا اتصالی دارد (در برخی مواقع عمر ترانس به پایان رسیده است)

2- کلیدهای زیر شیراجاق گاز از کار افتاده اند به همین دلیل باید این کلیدها عوض شوند تا اتصال برقرار شود.

3- عمر سر فندکی ها به پایان رسیده است.

4- شیر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و باید تعویض گردد.

چرا شعله ها ثابت نمی مانند؟

1- اشکال از ترموکوبل میتواند باشد.

2- در مرحله بعد، مشکل میتواند از ببین باشد.

3- اگر با تعویض ترموکوبل و ببین مشکل حل نشد باید به سراغ تعویض شیرگاز برویم.

4- در مرحله آخر نیز باید سرشعله ها تعویض و گاز سرویس کامل شود.

چرا شعله اجاق گاز کم یا نامنظم شعله می دهد؟

1- در مرحله اول همان شعله سرویس کامل می شود.

2- اگر با سرویس مشکل حل نشد باید لوله های داخلی گاز عوض یا سرویس شوند.

و در مرحله آخر، ممکن است شیر دچار مشکل شده باشد و باید شیر تعویض گردد.

نکات نصب اجاق گاز

1- از نصب اجاق گاز در محیط‌های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست خودداری کنید.

2- اجاق را در مسیر وزش باد نصب نکنید.

3- بر روی محل اتصال دو سر شیلنگ به لوله کشی گاز اجاق باید از بست مناسب استفاده شود.

4- طول شیلنگ نباید از ۱٫۵ متر بیشتر باشد و شیلنگ مخصوص گاز باشد.

5- پس از نصب اجاق گاز با کف صابون محل اتصال دو سر شیلنگ را از نظر نشت گاز تست نمایید.

6- از سر رفتن غذا بر روی اجاق جلوگیری نمایید.

7- هنگام شستشوی سینی‌های اطراف مشعل‌ها از سیم ظرفشویی استفاده نکنید. برای این منظور از پارچه نم‌دار همراه با مواد شوینده مخصوص اجاق گاز استفاده کنید و پس از آن سینی را خشک نمایید.

 

تعمیر اجاق گاز در نارمک

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

تعمیر اجاق گاز رومیزی و فردار در ایوانک

تعمیر اجاق گاز در تهران  ایوانک تهران یکی از محله‌های لوکس منطقه ۲ تهران است. محله ایوانک را به دلیل قرار داشتن در درون محله شهرک غرب با نام تعمیر اجاق گاز در ایوانک شهرک غرب نیز می‌شناسند. تعمیر اجاق گاز در غرب تهران این محله از جمله محله‌های لوکس تهران است که به دلیل مجاورت با امکانات رفاهی بسیار خوب در محدوده منطقه ۲ شرایط بسیار مناسبی را برای زندگی دارد. تعمیر اجاق گاز  سینجر این محله از جمله محله‌های بسیار پر تقاضا برای خرید و فروش خانه و آپارتمان است و به همین دلیل قیمت خانه و آپارتمان در ایوانک شهرک غرب از سطح متوسط قیمت خانه و آپارتمان در تهران بالاتر است. در این مقاله کوشش داریم تا شما را با شرایط زندگی،  تعمیر اجاق گاز در سعادت آباد دسترسی‌ها و امکانات این محله پرتقاضا آشنا کنیم.

سرویسکار اجاق گاز غرب تهران محله ایوانک یکی از محله‌های شهرک غرب تهران است که در محدوده تعمیر اجاق گاز در منطقه ۲ تهران قرار دارد. این محله را می‌توان از بهترین محله‌های منطقه ۲ و محله‌های لوکس تهران  سرویسکار اجاق گاز غرب تهران نام برد که از آب و هوا و امکانات بسیار خوبی برای زندگی برخوردار است. محله ایوانک از شمال با تعمیر اجاق گاز در بلوار دادمان، از جنوب با تعمیر اجاق گاز در بزرگراه همت، از غرب با تعمیر اجاق گاز در  پارک نهج البلاغه و از شرق با بلوار تعمیر اجاق گاز در  فرحزادی محدود شده و با محله‌های مرزداران، سعادت آباد، تعمیر اجاق گاز در  پونک و محله شهرک غرب مجاورت دارد.

 

تعمیر اجاق گاز در غرب تهران

نمایندگی تعمیر اجاق گاز غرب تهران  تعمیر اجاق گاز  سینجر  تاریخچه محله ایوانک به روستای خوش آب و هوایی به نام روستای خوردین بازمی گردد. روستای خوردین از روستا‌های زیبای رود دره فرحزاد بود که دارای قدمتی تاریخی بود. رود دره فرحزاد، رود دره‌ای بسیار پرآب بود که زندگی در مجاورت این رود دره همواره در جریان بود. یکی از روستا‌هایی که در مجاورت این رود دره زیبا قرار داشت، روستای تعمیر اجاق گاز در خوردین بود. روستای خوردین یکی از عناصر تاریخی شهرک غرب و محله ایوانک بود.

روستای خوردین تنها با آب رود دره فرحزاد سیراب نمی‌شد. سرویسکار اجاق گاز غرب تهران چندین قنات پر آب در آبادی این روستا نقش داشتند که از این قنات‌ها امروز به جز یک قنات اثر چندانی باقی نمانده است. خوردین به معنای خور یا خورشید و در اصطلاحی دیگر به معنای برجستگی و تپه است.

خوردین در زمان قاجار جزء املاک مستوفی الممالک بود. مستوفی الممالک باغی بزرگ در این منطقه ساخت که امروزه نیز این باغ پابرجاست و در اختیار آستان قدس رضوی قرار گرفته است.

 

تعمیر اجاق گاز در شهرک غرب

تعمیر اجاق گاز در تهران از بخش‌های جالب در تاریخچه این منطقه می‌توان به ورود مسیحیان به این منطقه اشاره کرد. مسیحیانی که در تاریخ خوردین و منطقه شهرک غرب نقش داشتند، تعمیر اجاق گاز  سینجر  در زمان قاجار در همین منطقه زندگی می‌کردند و توانسته بودند این منطقه را آباد کنند.

در دهه ۱۳۴۰ آمریکایی‌ها به منطقه شهرک غرب آمدند و  سرویسکار اجاق گاز غرب تهران ساخت و ساز‌ها در این منطقه آغاز شد‌. ایوانک نیز بخشی از شهرک غرب بود که توسط آمریکایی‌ها به شکل خاصی طراحی شد و زمین‌های آن نیز قطعه‌بندی شده و به متقاضیان آن واگذار شد. نام این منطقه را به دلیل طراحی غربی‌ها شهرک غرب گذاشتند.

 

نمایندگی تعمیر اجاق گاز در ایوانک

نمایندگی تعمیر اجاق گاز غرب تهران ایوانک بخش جنوبی شهرک غرب بود که با شکل خاصی خیابان کشی شده بود. خیابان‌های ایوانک به شکل مدور طراحی شدند. این شکل از خیابان کشی باعث شد تا خیابان‌های این منطقه دارای کمترین تقاطع بوده و به همین دلیل در این محله بسیار به ندرت می‌توان ترافیکی را مشاهده کرد.

 

تعمیر اجاق گاز ایتالیایی

ایوانک در مجاورت یکی از زیباترین و بزرگترین رود دره‌های تهران به نام رود دره تعمیر اجاق گاز در  فرحزاد قرار دارد و به همین دلیل است که این محله دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است. سرویسکار اجاق گاز غرب تهران این محله از طرفی در نزدیکی کوهپایه‌های البرز قرار داشته و به همین دلیل توانسته است خود را به عنوان یکی از محله‌های کوهپایه‌ای و خوش آب و هوا مطرح کند.

 

تعمیر اجاق گاز اخوان در ایوانک

بزرگراه‌های همت و بزرگراه یادگار امام از مهمترین مسیر‌های دسترسی به ایوانک هستند. تعمیر اجاق گاز در سعادت آباد همچنین بزرگراه تعمیر اجاق گاز در شیخ فضل الله و تعمیر اجاق گاز در میدان صنعت می‌تواند مسیر ورودی بسیار خوبی برای این محله باشد. ایوانک یکی از محله‌های مجاور تعمیر اجاق گاز در میدان صنعت یا میدان شهرک غرب است. تعمیر اجاق گاز در تهران میدان صنعت دارای پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی قدرتمندی است که نقش بسیار پر رنگی را در جابجایی مسافران این محله دارد.

نزدیکترین‌ایستگاه مترو ایوانک، ‌ایستگاه مترو میدان صنعت است. این موضوع باعث شده است تا این محله دارای‌ایستگاه مترو اختصاصی باشد.

 

نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در ایوانک

سرویسکار اجاق گاز غرب تهران محله ایوانک دارای مراکز خرید متعددی است که برخی از آن‌ها از بهترین مراکز خرید تهران هستند.

 

تعمیر اجاق گاز مرکز خرید لیدوما

تعمیر اجاق گاز مرکز خرید میلاد نور

تعمیر اجاق گاز مجتمع تجاری گلستان

تعمیر اجاق گاز امکانات درمانی

تعمیر اجاق گاز بیمارستان آتیه

تعمیر اجاق گاز بیمارستان آتیه ۲

تعمیر اجاق گاز بیمارستان بهمن

تعمیر اجاق گاز بیمارستان عرفان

تعمیر اجاق گاز بیمارستان لاله

تعمیر اجاق گاز خیابان‌های مهم ایوانک

 

تعمیر اجاق گاز در غرب تهران

تعمیر اجاق گاز در تهران بلوار ایوانک از مهمترین بلوار‌های محله ایوانک است. بلوار ایوانک از بلوار فرحزادی تا خیابان تعمیر اجاق گاز در  گل افشان امتداد دارد. این بلوار توسط بزرگراه یادگار امام به دو بلوار ایوانک شرقی و بلوار ایوانک غربی تقسیم شده است.

خیابان گل افشان، خیابانی شمالی جنوبی است که سرویسکار اجاق گاز غرب تهران از خیابان سروستان تا خیابان دادمان امتداد دارد. این خیابان توسط بلوار ایوانک به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است.

بلوار دادمان از مهمترین خیابان‌های ایوانک است که از بلوار پاکنژاد تا بزرگراه یادگار امام امتداد دارد.

 

تعمیر اجاق گاز بلوار فلامک (بلوار محمد رضا شجریان )

بلوار فلامک از مشهورترین بلوار‌های این محله است که در سال ۱۳۹۹ نام آن به دلیل نام جاودان استاد بی‌بدیل موسیقی ایرانی به نام بلوار تعمیر اجاق گاز در محمدرضا شجریان تغییر یافت.

 

تعمیر اجاق گاز بلوار زرافشان

تعمیر اجاق گاز بلوار خوارزم

تعمیر اجاق گاز بلوار ایران زمین

 

تعمیر اجاق گاز رومیزی در ایوانک

محله ایوانک از جمله محله‌های لوکس تهران و از بهترین محله‌های منطقه ۲ تهران است. این محله به دلیل ساختمان‌های ویلایی و لوکس خود توانسته است شهرت بسیار زیادی را در بین محله‌های سعادت آباد و شهرک غرب کسب کند. نمایندگی تعمیر اجاق گاز غرب تهران این محله به دلیل طراحی خاص خود و خیابان کشی‌های مورب و بدون تقاطع، دارای کمترین میزان ترافیک است. وجود ساختمان‌های ویلایی زیبا این منطقه را به مناطق ویلایی در شمال شبیه کرده است و این موضوع به دلیل وجود فضای سبز انبوه در خیابان‌های شهرک، سرویسکار اجاق گاز غرب تهران  فضایی خاص را در بین محله‌های تهران به وجود آورده است.

 

تعمیر اجاق گاز  سینجر  شاید هیچ کدام از محله‌های تهران دارای فضایی این چنین نباشد و بی‌شک از نظر فضای شهرسازی این منطقه در تهران بی‌نظیر است.  سرویسکار اجاق گاز غرب تهران دسترسی به امکانات شهری نیز در این محله بسیار خوب است به نحوی که این محله دارای چندین مرکز خرید خوب بوده و در مجاورت این محله نیز نقاط گردشگری سرویسکار اجاق گاز غرب تهران بسیار زیادی وجود دارد که از جمله بهترین جا‌های دیدنی تهران محسوب می‌شوند. محله ایوانک دارای دسترسی‌های بسیار خوبی از بزرگراه‌های همت، تعمیر اجاق گاز در سعادت آباد بزرگراه یادگار امام و بزرگراه شیخ فضل الله نوری تعمیر اجاق گاز در تهران است. این دسترسی‌ها به همراه حمل و نقل عمومی و دسترسی خوب به مترو کمک زیادی را به شرایط خوب زندگی در این محله کرده است. تعمیر اجاق گاز در شاید تنها مشکلات ایوانک را بتوان در بلند مرتبه‌سازی‌های سالیان اخیر به خصوص در دهه هشتاد و نود دانست که نمایندگی تعمیر اجاق گاز غرب تهران در حال تغییر بافت شهرسازی و تراکم محله‌ای در این منطقه است.

 

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *