نمایندگی تعمیرات عادل گاز لوفرا

تعمیرات تخصصی اجاق گازهای توکار و فردار عادل در سراسر تهران همراه با ضمانت نامه کتبی و در محل شما انجام می پذیرد. برای اعزام تکنسین به محل شما با نزدیکترین دفتر تماس گرفته تا تکنسین به محل شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیرات عادل گاز با بهره گیری از مجرب ترین تکنسین در حوضه لوازم گازسوز در محل شما انجام می شود. یکی دیگر از مزیت های استفاده از خدمات تهران آی پی در زمینه تعمیرات، استفاده از قطعات فابریکی ایرانی و خارجی است.


یعنی با توجه به نیاز دستگاه وبودجه شما، تعمیرکاران اجاق گاز به شما پیشنهاد استفاده از قطعات را می دهند و پس از انجام خدمات شما می توانید گارانتی خدمات خود را نیز در یافت کنید.


شما برای تعمیر دستگاه خود نیازی نیست دستگاه را جابه جا کنید فقط کافیست با نزدیکترین دفتر ما تماس بگیرید تا نزدیکترین تکنسین به محل شما اعزام شود. پس دیگر نیازی به جابه جایی دستگاه نیست و مسئله ترافیک و حمل مشکل اجاق گاز شما حل می شود.

فهرست مطالب

خدمات پس از فروش عادل گاز

خدمات پس از فروش شامل نصب دستگاه یا مشکلاتی که در دستگاه به وجود می آید را شامل می شود. عادل گاز از مارک های قدیمی در بین اجاق گازها می باشد و تقریبا دستگاه نو و تازه ای از آن در دسترس نیست و معمولا مشکلات این گازها است که شما را بر آن می دارد تا با نمایندگی تعمیرات عادل گاز تماس گرفته و درخواست تکنسین کنید.

در ابتدای امر باید گفت عادل گاز از برندهای جون دار در زمینه اجاق گاز است که امروزه با نام آلتون در حال فعالیت است. حتما نام آلتون در زمینه فرگاز و اجاق گاز زیاد به گوش شما خورده است و می توانید ببینید که این سازندگان چه طور در طول سال ها توانسته اند برند خود را زنده نگه دارند.

حال با همه ی این تفاصیل شما کافیست در صورت مشکل در گاز خود با شماره های ما تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند.

تعویض شیشه اجاق گاز عادل گاز

شیشه درب فر عادل گاز و شیشه گاز رومیزی عادل گاز نیز در مجموعه ما موجود است پس اگر با شکستگی شیشه های این گازها روبه رو شدید کافیست با ما در تماس باشید.

عکس مدل گاز که معمولا در پشت گاز حک شده و عکس جلو گاز مانند زیر، به شماره همراه دفتر ارسال کنید تا قیمت شیشه با تعویض آن را به شما اعلام کنند.

گاز فردار عادل گاز

عادل گاز لوفرا

بسیاری از مشتریان قدیمی عادل گاز این دستگاه را با نام لوفرا می شناسند. خود نام لوفرا برگرفته از یک گاز ایتالیایی بسیار محبوب در جهان است. گازهای ایتالیایی لوفرا بسیار با کیفیت و محبوب در سراسر دنیا هستند و این نام هم در ایران غریب نیست چون کسانی که قصد خرید اجاق گازهای فردار استیل با کیفیت را دارند سراغ این نام می روند. ناگفته نماند که گازهای لوفرا ایتالیایی بسیار گران قیمت هستند و خریدشان برای کسانی مناسب است که بودجه بالای صد میلیون را برای خرید اجاق گاز در نظر گرفته اند.

لوفرا ایرانی نیز برندی است که عادل گاز شروع به تولیدش کرد و به دلیل استفاده از اجناس ایرانی در این گاز، قیمت این گاز مناسب تر است و جامعه بزرگتری را مورد هدف قرار می دهد.

عیب یابی اجاق عادل گاز

 در ادامه این متن شما با برخی از مشکلات مرسوم در گازهای مارک عادل گاز آشنا می شوید.

جرقه زن عادل گاز

عادل گاز هم مانند بسیار دیگری از گازها از سیستم جرقه زن برخوردار است. سیستم های جرقه زنی فندکی مثل هر دستگاه الکتریکی دیگر دچار اصطحلاک قطعات می شود. بیشترین قطعه ای که در معرض این ایراد قرار می گیرد فندکی سرشعله است.

این قطعه که جنس سرامیکی دارد بسیار شکننده است و ممکن است بر اثر ضربه بشکند. این قطعه حرارت های بسیار بالا نیز مقاوم است به صورتیکه که این قطعه بیست و چهارساعت در شعله قرار می گیرد اما هیچ آسیبی نمی بیند!

ترموکوبل عادل گاز

اجاق های عادل گاز نیز دارای سنسور تشخیص شعله هستند. وجود ترموکوبل در این اجاق گازها موجب شده است که ایمنی این دستگاه ها از سایر دستگاه های فاقد ترموبل بیشتر شود.

به همین منظور خرابی سنسور و ترموکوبل هم از دیگر خرابی های رایج این دستگاه هاست. عمر سنسورهای حرارتی این دستگاه بین 5 تا 7 سال تخمین زده شده است به صورتیکه اگر این سنسور به صورت مداوم استفاده شود دچار اصطحلاک می شود و بعد از چندین سال باید تعویض گردد. هرچند تعویض این قطعه برای مشتریان بسیار لذت بخش است چون امنیت بسیار بالایی را برای خود و کسانی که در آن مکان زندگی می کنند را به ارغوان می آورد.

 

ولوم های عادل گاز

خرابی در ولوم های گازهای رومیزی و گازهای فردار بسیار رایج است. ولوم های گاز از قطعاتی محسوب می شوند که دائم در حال استفاده هستند. بعد از مدتی استفاده از ولوم های گاز ممکن است با گرفتگی یا له شدگی این قطعه مواجه شوید. در اجاق گازهای فردار گرمای اتاق فِر موجب خرابی این قطعه می شود و در گازهای رومیزی گرمای شعله بزرگ یا همون شعله پلوپز موجب له شدن این قطعه می شود.

عادل گاز لوفرا

قیمت خدمات عادل گاز

قیمت خدمات عادل گاز به خرابی های دستگاه بستگی دارد. در مرحله بعد هزینه اجرت سرویس دستگاه است که بسته به شیشه ای بودن یا استیل بودن گاز دارد. مثلا مشکلاتی مثل خرابی برد عادل گاز یا جرقه زن عادل گاز می تواند هزینه ای بین 300 هزارتومان تا 900 هزار تومان را برای شما داشته باشد که باز هم این قیمت ها بسته به خرابی های این گازها و قطعات مصرفی دارد.

ولی به طور میانگین خرابی های سنسور ترموکوبل برای هر شعله از 150 هزارتومان تا 450 هزار تومان است. که این هزینه اگر قطعات سنور تعویض گردد محاسبه می شود.

خرابی های جرقه زنی و فندک اجاق گاز می تواند هزینه این بین 150 هزار تومان تا 750 هزار تومان را برای شما در بر داشته باشد که باز هم این میزان کاملا بستگی به خرابی های قطعات مختلف دارد.