/ توسط کازشناس فنی / مناطق شهر / / 6 دیدگاه

تعمیر اجاق گاز در نارمک

تمامی ساکنین شرق تهران

برای تعمیر اجاق گازهای رومیزی و فر 

( همراه با ضمانت نامه کتبی)

با شـــــماره

4856 6670 021

 تـــماس بـــگیرید.

تعمیر اجاق گاز در نارمک

تعـمیر انواع اجـاق گـازهای رومـیزی و فـر در محـل شــرق تـهران

با قطعات وارداتی همراه با شش ماه ضمانت نامه کتبی 

اگر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و به دنبال تعمیرکارانی حرفه ای و پشتیبانی قوی، 

همراه با قطعات ضمانت دار هستید با خیال آسوده با ما در تماس باشید

مقاله آموزشی جهت عیب یابی اجاق گاز

چرا فندکی کار نمی کند؟

اگر فندکی های شما کار نمی کند یا ضعیف عمل میکند:

1- ترانس اجاق گاز باید عوض شود چون یا سوخته یا اتصالی دارد (در برخی مواقع عمر ترانس به پایان رسیده است)

2- کلیدهای زیر شیراجاق گاز از کار افتاده اند به همین دلیل باید این کلیدها عوض شوند تا اتصال برقرار شود.

3- عمر سر فندکی ها به پایان رسیده است.

4- شیر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و باید تعویض گردد.

چرا شعله ها ثابت نمی مانند؟

1- اشکال از ترموکوبل میتواند باشد.

2- در مرحله بعد، مشکل میتواند از ببین باشد.

3- اگر با تعویض ترموکوبل و ببین مشکل حل نشد باید به سراغ تعویض شیرگاز برویم.

4- در مرحله آخر نیز باید سرشعله ها تعویض و گاز سرویس کامل شود.

چرا شعله اجاق گاز کم یا نامنظم شعله می دهد؟

1- در مرحله اول همان شعله سرویس کامل می شود.

2- اگر با سرویس مشکل حل نشد باید لوله های داخلی گاز عوض یا سرویس شوند.

و در مرحله آخر، ممکن است شیر دچار مشکل شده باشد و باید شیر تعویض گردد.

نکات نصب اجاق گاز

1- از نصب اجاق گاز در محیط‌های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست خودداری کنید.

2- اجاق را در مسیر وزش باد نصب نکنید.

3- بر روی محل اتصال دو سر شیلنگ به لوله کشی گاز اجاق باید از بست مناسب استفاده شود.

4- طول شیلنگ نباید از ۱٫۵ متر بیشتر باشد و شیلنگ مخصوص گاز باشد.

5- پس از نصب اجاق گاز با کف صابون محل اتصال دو سر شیلنگ را از نظر نشت گاز تست نمایید.

6- از سر رفتن غذا بر روی اجاق جلوگیری نمایید.

7- هنگام شستشوی سینی‌های اطراف مشعل‌ها از سیم ظرفشویی استفاده نکنید. برای این منظور از پارچه نم‌دار همراه با مواد شوینده مخصوص اجاق گاز استفاده کنید و پس از آن سینی را خشک نمایید.

 

تعمیر اجاق گاز در نارمک

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

تعمیر اجاق گاز رومیزی و فردا در نارمک

تعمیر اجاق گاز در تهران نارمک نام محله ای در منطقه 4 تهران است که وسعت و بخش های بسیار زیادی را در خود دارد. نارمک منطقه ای وسیع است که در تحولات شهرسازی و با ایجاد خیابان ها و اتوبان های داخل شهر تهران ، تبدیل به بخش ها و محلات کوچکتری تقسیم شده است. تعمیر گاز در نارمک  امروزه محله نارمک ، تعمیر اجاق گاز در شرق تهران محله ای با تراکم بسیار زیاد است که بازارهای بزرگ و کوچک بسیاری را در خود جای داده است. به دلیل وسعت بسیار زیاد نارمک ، قیمت خانه و آپارتمان در نارمک نیز بسیار متغییر است. دلیل این تغییرات در قیمت خانه و اپارتمان در نارمک ، وسعت زیاد آن و عبور بزرگراه ها و خیابان های بسیار زیاد از درون محله نارمک است.

 

تعمیر اجاق گاز صفحه ای در نارمک

تعمیر اجاق گاز نوژن، تعمیر اجاق گاز تاکنو، تعمیر اجاق گاز تاکنو نارمک محله ای بزرگ است که در مجاورت محله هایی مانند محله تهرانپارس ، محله نیروی هوایی ، محله شمیران نو ، محله شورا و محله سبلان قرار گرفته است. محله نارمک از شمال با بزرگراه زین الدین ، از جنوب با خیابان دماوند و خیابان گلشن دوست از غرب با خیابان هنگام و تعمیر اجاق گاز در تهرانبزرگراه امام علی و از شرق با بزرگراه باقری محدود شده است. نارمک در جنوب لویزان و استخر قرار گرفته است.

 

تعمیر فر در نارمک

نارمک منطقه ای وسیع در درون این منطقه وسیع نارمک تبدیل به محله ها و بخش های بسیار زیادی مانند محله نارمک شمالی ، محله نارمک جنوبی ، محله نارمک شرقی ، محله اوقاف ، محله هفت حوض ، محله محله دردشت و محله دانشگاه علم و صنعت شده است. تعمیر اجاق گاز در تهران این محلات همگی از نظر هویتی جزو نارمک قدیم هستند و این محله بزرگ به دلیل تحولات شهرسازی در چند دهه اخیر و به دلیل اداره راحت تر شهر تهران این تقسیم بندی ها را به خود گرفته اند. تقسیم بندی محله های نارمک باعث شده است ،  تعمیر گاز در نارمک هویت اصلی محله نارمک مبدل به هویت های اماکن و خیابان ها و بزرگراه ها شود.

 

تعمیر اجاق گاز قدیمی در نارمک

تعمیر اجاق گاز صفحه ای نارمک نام روستایی قدیمی در جنوب شرقی شمیرانات و منطقه شمیران نو بود. روستای نارمک مسیر عبور و گذر شهر تهران به سمت شرق شمیرانات بود. تعمیر اجاق گاز در تهران مسافران مازندران و رودبار قصران و لواسانات برای رسیدن به این مناطق از نارمک عبور می کردند. روستای نارمک به مناطقی مانند لویزان و سرخه حصار نزدیک بود و به همین دلیل آب و هوای بسیار خوبی داشت. این آب و هوای خوب و نزدکی به رودخانه های شرق تهران باعث شده بود ، تعمیر اجاق گاز رومیزی-تعمیر اجاق گاز قدیمی،تعمیر گاز رومیزی اخوان اغلب مردم در نارمک مشاغلی مانند کشاورزی و دامداری داشته باشند.

 

 

نمایندگی تعمیر اجاق گاز در نارمک

تعمیر اجاق گاز در تهران نارمک از ریشه اسم انار گرفته شده است. نار یا انار محصول غالب منطقه نارمک بود. انار نارمک در کل منطقه شمال شرق تهران یا جنوب شرق شمیرانات مشهور بود و به همین دلیل به این منطقه نارمک می گفتند. روستای این منطقه هم به نام روستای نارمک مشهور بود. روستای نارمک امروز به طور کلی از بین رفته و هیچ اثری از چنین روستایی در این منطقه پیدا نمی شود تعمیر اجاق گاز نوژن، تعمیر اجاق گاز تاکنو، تعمیر اجاق گاز تاکنو .

 

تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک

تعمیر اجاق گاز صفحه ای در دهه 30 بود که دو طراح شهر سازی به نام های بازیل و گورگن به محله نارمک آمدند تا منطقه ای را با اصول شهرسازی مدرن بنا کنند. چندین طراح و مهندس ایرانی هم با فرانسوی ها وارد همکاری شدند. طراحان فرانسودی در طراحی های تعمیر اجاق گاز در شرق تهران خود تعداد 98 میدان را برای جانمایی فضای سبز شهری در دل نارمک طراحی کردند تا این محله دارای میادینی سبز باشند. بعد از اجرای این طرح و جانمایی این تعداد از میادین ، برخی به این محله ، محله صد میدان می گفتند. این اتفاق باعث شد تا نام نارمک تحت تاثیر این اقدام فرانسوی ها  تعمیر گاز در نارمک  قرار گرفته و تعمیر اجاق گاز در تهران محله صد میدان شهرتی پیدا کند. با ورود فرهنگیان در دهه 30 به این محله ، شهرنشینی در محله صد میدان آغاز شد و با روند مهاجرت در دهه های آتی ، نارمک تبدیل به محله ای با ظاهر شهر نشین شد و پس از گذشت زمان و آب و هوای خوب نارمک به تعداد جمعیت این محله اضافه شد.

 

تعمیر اجاق گاز پادیسان در نارمک

تعمیر اجاق گاز نوژن، تعمیر اجاق گاز تاکنو، تعمیر اجاق گاز تاکنو  قیمت خانه در نارمک بسیار متغییر است. نارمک منطقه ای وسیع است که هر کدام از محله های نارمک دارای شرایط شهرنشینی و قیمت های مخصوص به خود هستند. قیمت خانه در نارمک همچنین متاثر از بافت تجاری و تعمیر اجاق گاز صفحه ای مشکونی این محله است. در قسمت های تجاری نارمک مانند میدان هفت حوض قیمت آپارتمان و خانه ها تغییر کرده و معمولا بالاتر از نرمال محله است. همچنین قیمت خانه در نارک شمالی بالاتر از قیمت خانه در نارمک جنوبی است.

 

تعمیر  اجاق گاز در نارمک تهران

تعمیر اجاق گاز در تهران محله نارمک از بهترین محلات شرق تهران به لحاظ دسترسی است. بزرگراه های متعددی امکان دسترسی بسیار مناسبی را برای نارمک ایجاد می کنند. تعمیر اجاق گاز اخوان: تعمیر اجاق گاز سینجر؛تعمیر اجاق گاز پادیسان بزرگراه سردار سلیمانی ، بزرگراه امام علی ، بزرگراه زین الدین و بزرگراه باقری ، بزرگراه های اصلی شرق تهران هستند که همه این بزرگراه ها امکان دسترسی خوبی را برای این محله ایجاد کرده اند. دسترسی به نارمک به همین دلیل بسیار آسان بوده و این محله جزو محله های خوش مسیر شرق تهران است.

 

تعمیر اجاق گاز در شرق تهران

نارمک از نظر حمل و نقل عمومی شرایط بسیار مطلوبی دارد. تعمیر گاز در نارمک  به جز ایستگاه های مترو ، این محله از طریق خط 1 اتوبوسرانی بی آر تی ( پایانه آزادی – تهرانپارس ) و خط 3 اتوبوسرانی بی آر تی ( پایانه خاوران – پایانه علم و صنعت ) و خط 5 بی آر تی ( پایانه بیهقی – پایانه علم و صنعت ) با این خطوط متصل شده است. تعمیر اجاق گاز در تهران پایانه های علم و صنعت و میدان رسالت دسترسی این محله را به بسیاری از نقاط مهم تهران برقرار می کند.

در محله نارمک پنج ایستگاه تعمیر اجاق گاز نوژن، تعمیر اجاق گاز تاکنو، تعمیر اجاق گاز تاکنو مترو وجود دارد و از نظر ایستگاه های مترو ، نارمک یکی از بهترین محله های تهران است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به نارمک را خط مترو 3 تهران با پنج ایستگاه فراهم می کند.

تعمیر اجاق گاز در فدک

تعمیر اجاق گاز در جانبازان

تعمیر اجاق گاز در سرسبز

تعمیر اجاق گاز در دانشگاه علم و صنعت

تعمیر اجاق گاز در شهید باقری

 

تعمیر اجاق گاز در هفت حوض

کمترین جایی در نارمک به شهرت میدان هفت حوض وجود دارد. میدان هفت حوض امروز با نام میدان نبوت نامگذاری شده و نام جدید میدان هفت حوض ، تعمیر اجاق گاز در شرق تهران میدان نبوت است. دلیل نامگذاری میدان هفت حوض ، حوض ها و فواره های هفت گانه این میدان بود که امروز نیز این فواره ها و فضای سبز وجود دارد. میدان هفت حوض جزو بازارهای خوب و زیبای منطقه شرق تهران است که در آن انواع پوشاک و کیف و کفش و لوازم بهداشتی و آرایشی و همین طور انواع موبایل و لوازم جانبی آن به مشتریان عرضه می گردد. تعمیر اجاق گاز نوژن، تعمیر اجاق گاز تاکنو، تعمیر اجاق گاز تاکنو  قیمت پوشاک در میدان هفت حوض ، از بسیاری از مراکز خرید تهران ارزانتر بوده و به همین دلیل بازار هفت حوض روزانه میزبان بسیاری از مردم است تعمیر اجاق گاز رومیزی-تعمیر اجاق گاز قدیمی،تعمیر گاز رومیزی اخوان  که به دنبال انواع لوازم و مایحتاج خود هستند.

 

تعمیر اجاق گاز در رسالت

میدان رسالت یکی از بزرگترین و مشهورترین میدان های تهران است که در محله نارمک قرار دارد. میدان رسالت یکی از مهمترین نمادهای محله نارمک است که بیشترین حجم ترددها به این محله از طریق میدان رسالت برقرار می گردید. میدان رسالت قلب تپنده محله نارمک است. تعمیر اجاق گاز در تهران  این میدان ، محل تقاطع بزرگراه سردار سلیمانی ( بزرگراه رسالت ) با خیابان هنگام ، خیابان طرقی ، خیابان سمنگان و خیابان مدنی است. تقریبا تمامی مناطق نارمک از طریق میدان رسالت قابل دسترس است تعمیر اجاق گاز رومیزی-تعمیر اجاق گاز قدیمی،تعمیر گاز رومیزی اخوان  و بیشترین حجم تردد به این محله اط طریق میدان رسالت برقرار می گردد.

 

 

تعمیر اجاق گاز در تهران  در زمان طراحی شهرسازی محله نارمک تعداد نود و هشت میدانگاه برای ایجاد فضای سبز شهری طراحی شد. به همین دلیل بود که برخی نام محله نارمک را محله صد میدان گذاشته بودند. تعمیر اجاق گاز در شرق تهران میدان اول نارمک در جنوب شرقی این محله تعمیر گاز در نارمک و در انتهای خیابان حاجی صادقی و میدان صدم در تقاطع خیابان فرجام با خیابان جلالی خمینی قرار دارد. طرح شهرسازی نارمک جزو معدود طرح های شهرسازی است کا با چنین الگویی انجام شد و می توان گفت که به جای تمرکز فضای سبز در یک یا چند بوستان ، میدانگاه هایی سبز در داخل محله و در فضای خیابان کشی های آن ها دیده شد.

 از بین رفتن سوختگی روی اجاق گاز

 

تعمیر اجاق گاز طرح فر در نارمک

خیابان آیت نارمک یکی از مهمترین خیابان های محله نارمک است. میدان هفت حوض نارمک یا میدان نبوت در این خیابان قرار دارد. خیابان آیت از خیابان دماوند تا بزرگراه سردار سلیمانی امتداد داشته و جزو معابر بسیار پر تردد و پر ترافیک محله نارمک است.

 

تعمیر اجاق گاز  خارجی در نارمک

خیابان هنگام نارمک جزو خیابان های معروف این محله است. تعمیر اجاق گاز اخوان: تعمیر اجاق گاز سینجر؛تعمیر اجاق گاز پادیسان خیابان هنگام از بزرگراه سردار سلیمانی تا بزرگراه زین الدین امتداد داشته و با چندین خیابان و معبر اصلی آن دارای تقاطع است. خیابان هنگام با میدان الغدیر نارمک ، خیابان دلاوران و خیابان فرجام دارای تقاطع است. تعمیر اجاق گاز صفحه ای بخشی از مهمترین دسترسی های این محله توسط خیابان هنگام قابل دسترسی است ، چرا که خیابان هنگام دو معبر اصلی بزرگراه سردار سلیمانی و بزرگراه زین الدین را به همدیگر متصل می کند.

تعمیر اجاق گاز در تهران خیابان فرجام نارمک از خیابان های معروف این محله است. خیابان فرجام سه محله کوهک ، محله نارمک و تهرانپارس را به همدیگر متصل کرده و از این نظر برای این محلات دارای ارزش خاصی است. به خصوص ، خیابان فرجام برای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نامی آشنا است. تعمیر اجاق گاز در تهران بیشترین دسترسی برای رفتن به دانشگاه علم و صنعت از طریق خیابان فرجام برقرار می گردد.

 

سرویس اجاق گاز در شرق تهران

تعمیر اجاق گاز اخوان: تعمیر اجاق گاز سینجر؛تعمیر اجاق گاز پادیسان خیابان جانبازان نارمک از خیابان های معروف این محله است. خیابان جانبازان نیز مانند خیابان فرجام از جمله خیابان هایی است که چندین محله را به همدیگر متصل می کند. خیابان جانبازان دارای دو بخش خیابان جانبازان غربی و خیابان جانبازارن شرقی است. خیابان جانبازان از میدان سبلان در محله کرمان آغاز شده و تا تهرانپارس ادامه دارد. خیابان جانبازان تقاطع مهمی نیز به میدان هفت حوض نارمک دارد.

 

سرویس اجاق گاز  میدان الغدیر نارمک

میدان الغدیر نارمک جزو میادین مهم محله نارمک است. میدان الغدیر نارمک محل تقاطع خیابان های هنگام ، خیابان دلاوران و خیابان حیدرخانی است. میدان الغدیر در مجاورت شمیران نو قرار داشته و محله شمیران نو را به نارمک متصل می کند تعمیر اجاق گاز اخوان: تعمیر اجاق گاز سینجر؛تعمیر اجاق گاز پادیسان.

 

محه نارمک از نظر امکانات درمانی در سطح قابل قبولی قرار دارد. تعمیر اجاق گاز در تهران وجود بیمارستان ها و کلینیک های متعدد ، این محله را جزو محلات غنی از نظر امکانات درمانی قرار داده است.

 

تعمیر اجاق گاز در الغدیر

تعمیر اجاق گاز در سراج

تعمیر اجاق گاز در فرجام

تعمیر اجاق گاز در  جعفریان

تعمیر اجاق گاز در سمنگان

 

نارمک محله ای بسیار پر جمعیت و متراکم با مسیرهای دسترسی متنوع و مناسب است. به همین دلیل در این محله و محله های اطراف آن مراکز خرید متعددی ایجاد شده است که هر کدام از این مراکز خرید جزو بهترین مراکز خرید تهران هستند.

تعمیر اجاق گاز اخوان: تعمیر اجاق گاز سینجر؛تعمیر اجاق گاز پادیسان شرایط نارمک برای زندگی در جاهای مختلف این محله متغییر است. نارمک شمالی و نارمک جنوبی دارای شرایط زندگی خاص خود هستند. قیمت خانه در نارمک شمالی از قیمت خانه در نارمک جنوبی قدری بالاتر است. نارمک از نظر دسترسی وظعیت بسیار مطلوبی دارد. تعمیر اجاق گاز صفحه ای حمل و نقل عمومی نارمک بسیار مطلوب بوده و انواع موسایط حمل و نقل عمومی از تاکسی رانی ، اتوبوسرانی ، ایستگاه های مترو و اتوبوسهای بی آر تی در این محله وجود دارد. تعمیر اجاق گاز رومیزی-تعمیر اجاق گاز قدیمی،تعمیر گاز رومیزی اخوان  از نظر امکانات درمانی و آموزشی نارمک نیز جزو محلات خوب تهران است و می تواند نیازهای ساکنین را برآورده کند. این شرایط باعث شده است نارمک محله ای خوب برای زندگی باشد

تعمیر اجاق گاز نوژن، تعمیر اجاق گاز تاکنو، تعمیر اجاق گاز تاکنو .

6 دیدگاه

  • ساجدی

    جرقه زن های من کار نمیکنه گازم قدیمیه برای تعمیر میاین؟

  • فائزه

    تعمیر اجاق گاز کن هم دارین؟

  • sanaei

    تشکر از سرویس دهی شما کارم رو راه انداختین

  • یک دیدگاه بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *